Bodybulding, Crosstraining

BODYBULDING, CROSSTRAINING

Descoperă toate sfaturile noastre pentru bodybulding/crosstraining și bucură-te de sportul preferat!

antrenează-ți mușchii fesieri

Cum să îți antrenezi mușchii fesieri? | Masă musculară

Ne dorim să reușiți toate să vă lucrați frumos mușchii fesieri! Descoperă antrenamentul nostru pentru a antrena cele 3 zone ale mușchilor fesieri: gluteul mare, gluteul median și gluteul mic.

comment_choisir_legging_sport_COVER

Cum să îți alegi colanții de sport?

Susținere, croială, material ... Descoperă criteriile de care trebuie să ții cont pentru a alege perechea de colanți potrivită pentru activitatea sportivă practicată.

CUM SĂ CREȘTI ÎN MASĂ MUSCULARĂ

CUM SĂ CREȘTI ÎN MASĂ MUSCULARĂ

În perioada de creștere în masă musculară, practicantul de exerciții musculare va trebui să respecte anumite reguli esențiale pentru a obține rezultate. Reușita trece prin 3 factori complementari: nutriție, antrenament și recuperare.

SHAKE-URI PROTEICE ⋆ PENTRU SLABIT + RETETE RAPIDE

SHAKE-URI PROTEICE ⋆ PENTRU SLABIT + RETETE RAPIDE

Informații generale despre shake-urile proteice De ce sunt recomandate shake-urile proteice pentru slăbit? Când este cel mai bine să consumi un shake de proteine?

IMPORTANȚA SPORTULUI: IATĂ DE CE AR TREBUI SĂ ÎNCEPI UN SPORT ACUM!

IMPORTANȚA SPORTULUI: IATĂ DE CE AR TREBUI SĂ ÎNCEPI UN SPORT ACUM!

Cu siguranță cunoști faptul că sportul are o importanță în menținerea sănătății, însă știai cât de important este cu adevărat?

DEFINEȘTE-ȚI OBIECTIVUL ȘI APOI ALEGE PRACTICA SPORTIVĂ

DEFINEȘTE-ȚI OBIECTIVUL ȘI APOI ALEGE PRACTICA SPORTIVĂ

Practica de fitness cardio se dezvoltă din ce în ce mai mult și numeroase săli de sport propun antrenamente diversificate și foarte atractive. Este o practică ușoară deoarece poți doza atât frecvența cât și nivelul de practică astfel încât să progresezi repede, să crești durata efortului.

Sport & Second Hand

Sport & Second Hand

Află cum poți face sport folosind articole sportive second hand, prelungind astfel durata lor de viață și contribuind la protejarea mediului.

EXERCIȚII PENTRU BRAȚE

EXERCIȚII PENTRU BRAȚE

Vezi ce exercitii pentru muschii bratelor poti executa in functie de nivelul de experienta dobandit si cum poti tonifia aceste grupe esentiale ale corpului.

Exerciții de antrenare a brațelor pentru bărbați

Exerciții de antrenare a brațelor pentru bărbați

Exerciții pentru brațe puternice și tonifiate . Exerciții de antrenare a brațelor pentru bărbați.

Sport acasă

Sport acasă

Sport acasă

PRODUSELE PRIM PREȚ TEHNIC- O ALEGERE AVANTAJOASĂ

PRODUSELE PRIM PREȚ TEHNIC- O ALEGERE AVANTAJOASĂ

Află ce sunt produsele prim preț tehnic și de ce sunt avantajoase pentru tine, orice sport ai alege.

AM TESTAT PENTRU DVS: CURSUL DE STEPPER

AM TESTAT PENTRU DVS: CURSUL DE STEPPER

DĂ DRUMUL LA MUZICĂ! O ÎNCĂLZIRE DINAMICĂ REGINA COREGRAFIEI

Electrolitii si sportul: rol si beneficii

Electrolitii si sportul: rol si beneficii

Electroliții și sportul: rol și beneficii Ce beneficii oferă electroliții Care este aportul electroliților în băuturile izotonice

BODYBUILDING: EXERCIȚII DE BAZĂ

BODYBUILDING: EXERCIȚII DE BAZĂ

TRACȚIUNI ÎNDREPTĂRI ÎMPINS LA PIEPT CU BARA FLEXII CU BARA DREAPTĂ ÎMPINS LA PIEPT CU PRIZĂ ÎNGUSTĂ (TRICEPS) GENUFLEXIUNI

MACRONUTRIENȚII – CE SUNT, CE ROL AU, CUM CALCULEZI NECESARUL DE MACRONUTRIENȚI

MACRONUTRIENȚII – CE SUNT, CE ROL AU, CUM CALCULEZI NECESARUL DE MACRONUTRIENȚI

Ce sunt macronutrienții Categoriile de macronutrienți Rolul macronutrienților

Transpirația excesivă (hiperhidroza): ce este, ce cauze are, cum o ții sub control

Transpirația excesivă (hiperhidroza): ce este, ce cauze are, cum o ții sub control

Cauzele hiperhidrozei Simptomele hiperhidrozei Principalele tipuri de hiperhidroză

ANTRENAMENT 3: LUCRAŢI PARTEA DE JOS A CORPULUI PENTRU PREGĂTIREA FIZICĂ

ANTRENAMENT 3: LUCRAŢI PARTEA DE JOS A CORPULUI PENTRU PREGĂTIREA FIZICĂ

CE ESTE PREGĂTIREA FIZICĂ? CE PROGRAM DE ANTRENAMENT TREBUIE SĂ ALEGEM PENTRU A NE MAXIMIZA CAPACITATEA FIZICĂ? ANTRENAMENT: ÎNTĂRIREA PĂRŢII INFERIOARE A CORPULUI

EXERCIȚII PENTRU ACASĂ CU DOMYOS STRAP TRAINING

EXERCIȚII PENTRU ACASĂ CU DOMYOS STRAP TRAINING

Descoperă mai jos exercițiile pe care le poți realiza:

ANTRENAMENTUL DE BODYBUILDING: RECOMANDĂRI PENTRU ÎNCEPĂTORI

ANTRENAMENTUL DE BODYBUILDING: RECOMANDĂRI PENTRU ÎNCEPĂTORI

FIXAREA UNOR OBIECTIVE REZONABILE URMEAZĂ UN PROGRAM ADECVAT PENTRU BODYBUILDING GĂSIREA RITMULUI POTRIVIT

DE CE ŞI CUM LUCRĂM SPATELE?

DE CE ŞI CUM LUCRĂM SPATELE?

ACŢIUNI PREVENTIVE OBIECTIV: CONSOLIDAREA MUȘCHILOR OBIECTIV: DEZVOLTARE EXEMPLE DE PROGRAME

CUM SĂ ALEGI PROTEINELE

CUM SĂ ALEGI PROTEINELE

OBIECTIV : CREȘTEREA MASEI MUSCULARE : MASS GAINER OBIECTIV: ANTRENAMENT MUSCULAR 1 -2 ANTRENAMENTE PE SĂPTĂMÂNĂ

CUM SĂ UTILIZEZI PROTEINELE

CUM SĂ UTILIZEZI PROTEINELE

PROTEINELE ȘI ECHILIBRUL ALIMENTAR CUM SĂ AFLI NECESARUL ZILNIC DE PROTEINE ? CÂND SE IAU PROTEINELE PUDRĂ ?

Cum te ajută ganterele să îți tonifiezi mușchii brațelor

Cum te ajută ganterele să îți tonifiezi mușchii brațelor

De ce merită sa ai un set de gantere ▶ Cum alegi corect ganterele ▶ Ce miscari sunt indicate pentru fiecare parte a corpului

AMINOACIZII ȘI SPORTUL

AMINOACIZII ȘI SPORTUL

AMINOACIZII ESENȚIALI

CUM SĂ ALEGI APARATELE DE ÎNCĂRCARE GRADATĂ A GREUTĂȚII

CUM SĂ ALEGI APARATELE DE ÎNCĂRCARE GRADATĂ A GREUTĂȚII

ÎNAINTE SĂ LE ALEGEM, CARE SUNT MOTIVELE ÎN CARE VREM SĂ INVESTIM! CE APARAT CU ÎNCĂRCARE GRADATĂ A GREUTĂȚII ALEGEM PENTRU FIECARE TIP DE PRACTICĂ? PRACTICA OCAZIONALĂ

CÂŞTIGAŢI FORŢĂ: PROGRAMUL CORECT PENTRU DEZVOLTAREA MUSCULATURII

CÂŞTIGAŢI FORŢĂ: PROGRAMUL CORECT PENTRU DEZVOLTAREA MUSCULATURII

CE ESTE ANTRENAMENTUL DE FORŢĂ? CE EXERCIŢII TREBUIE SĂ FACEM PENTRU A CÂŞTIGA ÎN FORŢĂ? ANTRENAMENTUL PRIZEI DE FORŢĂ

EXERCIȚII PENTRU SPATE

EXERCIȚII PENTRU SPATE

NIVEL 1 : DEBUTANT NIVEL 2 : INTERMEDIAR NIVEL 3 : EXPERT

PREGĂTIRE FIZICĂ: DEZVOLTAREA FORŢEI PARTEA 1

PREGĂTIRE FIZICĂ: DEZVOLTAREA FORŢEI PARTEA 1

MATERIALELE ŞI SFATURILE ANTRENORULUI ÎNCĂLZIREA TOES TO BAR SAU KNEES TO ELBOW

CHEIA PENTRU O BUNĂ ÎNCĂLZIRE

CHEIA PENTRU O BUNĂ ÎNCĂLZIRE

ATUURILE UNEI BUNE ÎNCĂLZIRI REGULILE UNEI ÎNCĂLZIRI EFICIENTE PLANUL UNEI ÎNCĂLZIRI REUȘITE

PROGRAM DE CONSOLIDARE MUSCULARĂ : NIVELUL 1

PROGRAM DE CONSOLIDARE MUSCULARĂ : NIVELUL 1

FLOTĂRI PE UN PERETE FLOTĂRI DIN GENUNCHI FLOTĂRI ÎN PLAN ÎNCLINAT FANDĂRI FANDĂRI PE UN SCAUN RIDICĂRI ALE PICIOARELOR ABDOMENE

CELE MAI BUNE PROTEINE ⋆ PENTRU MASA MUSCULARA

CELE MAI BUNE PROTEINE ⋆ PENTRU MASA MUSCULARA

De ce proteinele sunt cele mai bune dacă vrei să îți crești masa musculară? Originea celor mai bune proteine pentru masa musculară Clasificarea celor mai bune proteine

DURERILE MUSCULARE: CAUZE ȘI REMEDII

DURERILE MUSCULARE: CAUZE ȘI REMEDII

▶ Meta descriere: Cum apar durerile musculare si ce simptome au ▶ Cum te poate afecta durerea musculara ▶ Cand trebuie sa mergi la doctor

PUTEM FACE SPORT SEARA?

PUTEM FACE SPORT SEARA?

CARE ESTE CEL MAI POTRIVIT MOMENT PENTRU A FACE SPORT? MAI BINE MAI TÂRZIU…DECÂT NICIODATĂ SPORT SEARA: ATENŢIE LA SOMN

PROGRAM DE CONSOLIDARE MUSCULARĂ: NIVELUL 3

PROGRAM DE CONSOLIDARE MUSCULARĂ: NIVELUL 3

CARDIO RIDICĂRI CU PICIOARELE SUSPENDATE CRUNCH TRACȚIUNI RAMAT CU GANTERE ÎMPINS LA PIEPT CU BARA ÎMPINS LA PIEPT CU BARA DIN PLAN ÎNCLINAT

ALIMENTAȚIE PENTRU FITNESS – CE, CUM ȘI CÂND SĂ MĂNÂNCI PENTRU UN CORP SĂNĂTOS ȘI FRUMOS

ALIMENTAȚIE PENTRU FITNESS – CE, CUM ȘI CÂND SĂ MĂNÂNCI PENTRU UN CORP SĂNĂTOS ȘI FRUMOS

1. Pe ce se bazează alimentația ideală pentru fitness? 2.Ce să mănânci înaintea unui antrenament de fitness? 3. Ce să mănânci după un antrenament de fitness? 4. Alimente care nu trebuie să lipsească din dieta celor care fac fitness

PREGĂTIRE FIZICĂ: DEZVOLTAREA VITEZEI DE REACŢIE PARTEA 2

PREGĂTIRE FIZICĂ: DEZVOLTAREA VITEZEI DE REACŢIE PARTEA 2

MATERIALE ŞI SFATURILE ANTRENORULUI ÎNCĂLZIREA CLEAN KETTLE

ABWHEEL: IDEAL PENTRU CONTURAREA MUȘCHILOR ABDOMINALI

ABWHEEL: IDEAL PENTRU CONTURAREA MUȘCHILOR ABDOMINALI

CE ESTE AB WHEEL? CUM UTILIZĂM AB WHEEL ?

ABDOMENE CORECTE – EFICIENTE SAU NU? SECRETE ȘI SFATURI PENTRU SPORTUL ACASĂ

ABDOMENE CORECTE – EFICIENTE SAU NU? SECRETE ȘI SFATURI PENTRU SPORTUL ACASĂ

Cum să faci abdomene corecte acasă? Ce greșeli trebuie să eviți când faci abdomene?

TU AI ÎNCERCAT DOMYOS STRAP TRAINING?

TU AI ÎNCERCAT DOMYOS STRAP TRAINING?

1.CUM A APĂRUT IDEEA DE A CREA ACEST PRODUS? 2.CUM DECURGE UN ANTRENAMENT CU DOMYOS STRAP TRAINING 3.EFECTELE ASUPRA CORPULUI

EXERCIȚII PENTRU UMERI: CUM SĂ ÎȚI TONIFIEZI MUȘCHII ȘI SĂ PREVII DURERILE ARTICULARE

EXERCIȚII PENTRU UMERI: CUM SĂ ÎȚI TONIFIEZI MUȘCHII ȘI SĂ PREVII DURERILE ARTICULARE

Ridicarea ganterelor deasupra capului ➤ Ridicarea ganterelor deasupra capului cu rasucire ➤ Extensii inainte cu ganterele ➤ Flotari din declinat ➤ Exercitii pentru umeri care te ajuta sa scapi de dureri

PREGĂTIRE FIZICĂ : CÂȘTIG ÎN REZISTENȚĂ PARTEA 1

PREGĂTIRE FIZICĂ : CÂȘTIG ÎN REZISTENȚĂ PARTEA 1

ECHIPAMENT ŞI SFATURI DIN PARTEA ANTRENORULUI ÎNCĂLZIREA RAMAT CU DOMYOS STRAP TRAINING

STRETCHING – CUM SĂ-L PRACTICI ÎN SIGURANȚĂ ȘI DE CE ESTE BENEFIC PENTRU SĂNĂTATE

STRETCHING – CUM SĂ-L PRACTICI ÎN SIGURANȚĂ ȘI DE CE ESTE BENEFIC PENTRU SĂNĂTATE

Ce înseamnă stretching Care sunt beneficiile stretching-ului Cele mai eficiente exerciții de stretching

Care este programul de antrenament pentru slăbit?

Care este programul de antrenament pentru slăbit?

CE CUPRINDE UN PROGRAM DE SLĂBIT? TREBUIE MODIFICAT PROGRAMUL DE BODYBUILDING ÎN TIMPUL UNEI PERIOADE DE SLĂBIT? EXISTĂ ȘI ALTE METODE DE ANTRENAMENT EFICIENTE ÎN TIMPUL PERIOADEI DE SLĂBIT?

L-CARNITINA – DESCOPERĂ CARE SUNT BENEFICIILE SALE ȘI CE ROL ARE ÎN ORGANISM!

L-CARNITINA – DESCOPERĂ CARE SUNT BENEFICIILE SALE ȘI CE ROL ARE ÎN ORGANISM!

1. Ce este L-carnitina, care este rolul sau în organism și în procesul de slăbire? 1.1. Tipuri de carnitină 1.2. Surse de L-carnitină 1.3 Ce duce la scăderea nivelului de L-carnitină din organism?

ÎNTREBĂRI FRECVENTE ALE PASIONAȚILOR DE SPORT, ÎN ACEASTĂ PERIOADĂ

ÎNTREBĂRI FRECVENTE ALE PASIONAȚILOR DE SPORT, ÎN ACEASTĂ PERIOADĂ

Pot continua să fac sport? Trebuie să port mască atunci când mă antrenez acasă? Activitățile sportive contribuie la o stare bună de sănătate? Cum pot să mă mențin în formă în contextul anulării evenimentelor sportive?

DEZVOLTAREA MUSCULATURII: CE EXERCIȚII SĂ FACEŢI CU BARA DE TRACȚIUNE?

DEZVOLTAREA MUSCULATURII: CE EXERCIȚII SĂ FACEŢI CU BARA DE TRACȚIUNE?

EFICIENȚA BAREI DE TRACȚIUNE ÎNAINTE DE A ÎNCEPE… EXERCIŢIUL 1: TRACŢIUNE PRONAŢIE

PREGĂTIRE FIZICĂ: DEZVOLTAREA FORŢEI PARTEA 2

PREGĂTIRE FIZICĂ: DEZVOLTAREA FORŢEI PARTEA 2

MATERIALE ŞI SFATURILE ANTRENORULUI ÎNCĂLZIREA DEADLIFT CU KETTLEBELL

DE CE SĂ FACEM GENUFLEXIUNI

DE CE SĂ FACEM GENUFLEXIUNI

CE ESTE GENUFLEXIUNEA ? CUM SĂ FACEM GENUFLEXIUNI ÎN NICIUN MOMENT AL EXERCIȚIULUI, SPATELE NU TREBUIE SĂ SE CURBEZE.

10 SFATURI PENTRU ZIUA TA SPORTIVĂ

10 SFATURI PENTRU ZIUA TA SPORTIVĂ

Sfatul #1 « Sport & nutriție » : Servește mesele la ore fixe Sfatul #2 « Sport & nutriție » : Ia micul-dejun Sfatul #3 « Sport & nutriție» : O alimentație variată și echilibrată

CUM SĂ ALEGI CORECT BANCA PENTRU MUSCULATURĂ

CUM SĂ ALEGI CORECT BANCA PENTRU MUSCULATURĂ

CARE SUNT AVANTAJELE BĂNCII PENTRU MUSCULATURĂ CARACTERISTICI TEHNICE COMPOZIȚIA BĂNCII

DIFERITELE TIPURI DE GENUFLEXIUNI

DIFERITELE TIPURI DE GENUFLEXIUNI

GENUFLEXIUNEA “CLASICĂ” GENUFLEXIUNEA COMPLETĂ GENUFLEXIUNEA FRONTALĂ GENUFLEXIUNEA SUMO

CE ÎNSEAMNĂ REGIMUL KETOGEN?

CE ÎNSEAMNĂ REGIMUL KETOGEN?

Regim rimează cu excludere sau restricție… Care sunt nevoile noastre de energie? Cum trebuie să procedăm?

Training band sau banda elastica - beneficii, cum o alegi

Training band sau banda elastica - beneficii, cum o alegi

Training band sau banda elastică - beneficii, antrenamente, cum o alegi Banda elastică - la ce se poate folosi Care sunt beneficiile exercițiilor cu bandă elastică

BICICLETA ELIPTICĂ – TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE ACEST APARAT + BENEFICII

BICICLETA ELIPTICĂ – TOT CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE ACEST APARAT + BENEFICII

Ce este o bicicletă eliptică și care sunt beneficiile sale Bicicleta eliptică – ce grupe de mușchi lucrează în timpul exercițiilor Bicicleta eliptică – antrenamente eficiente care te ajută să slăbești

Un corp tonifiat în vacanță!

Un corp tonifiat în vacanță!

Posturi, exerciții ușor de realizat pe plajă sau stretching. Descoperă sfaturile și mișcările ce te vor ajuta să te menții în formă toată vara!

EXERCIȚII PENTRU MUȘCHII PECTORALI: CUM TE ANTRENEZI PENTRU UN PROGRES RAPID

EXERCIȚII PENTRU MUȘCHII PECTORALI: CUM TE ANTRENEZI PENTRU UN PROGRES RAPID

Exerciții mușchi pectorali pentru debutanți Exerciții mușchi pectorali pentru intermediari Exerciții mușchi pectorali pentru avansați

Exerciții pentru triceps pe care le poți integra în rutina de antrenamente

Exerciții pentru triceps pe care le poți integra în rutina de antrenamente

Începe antrenamentul cu exerciții pentru triceps ? Ține cont de sfaturile Decathlon, realizează corect seriile și echipează-te optim pentru sesiunea de mișcare!

ALEGEREA ALIMENTAȚIEI ÎN FUNCȚIE DE DURATA SESIUNII DE SPORT

ALEGEREA ALIMENTAȚIEI ÎN FUNCȚIE DE DURATA SESIUNII DE SPORT

O alimentație echilibrată trebuie să țină cont de momentul în care mănânci (înainte sau după antrenament), dar și în funcție de durata sesiunii de sport.

CUM SĂ RĂMÂI ACTIV/Ă CÂND LUCREZI DE ACASĂ?

CUM SĂ RĂMÂI ACTIV/Ă CÂND LUCREZI DE ACASĂ?

Lucrezi de acasă sau ești freelancer și îți petreci zilele de lucru între birou și canapea? Te întrebi cum să continui să ai o activitate fizică consecventă și să te menții în formă atunci când lucrezi de acasă? Iată câteva idei pentru a lupta împotriva sedentarismului.

Top exerciții pentru biceps pe care le poți face la sală sau acasă

Top exerciții pentru biceps pe care le poți face la sală sau acasă

Descoperă cele mai bune exerciții pentru biceps pe care le poți realiza atât acasă, cât și în sala de antrenamente, cu echipament adecvat de pe decathlon.ro

IDEI DE CADOURI SPORTIVE PENTRU MAMA

IDEI DE CADOURI SPORTIVE PENTRU MAMA

Cum alegi cadoul potrivit pentru mama Idei de cadouri sportive pentru mama Alte idei de cadouri

FEBRA MUSCULARĂ: ÎN CE CONDIȚII APARE ȘI CUM O ȚII SUB CONTROL

FEBRA MUSCULARĂ: ÎN CE CONDIȚII APARE ȘI CUM O ȚII SUB CONTROL

Unele dintre cele mai plăcute momente ale unei săptămâni pe parcursul căreia nu am dus lipsă de provocări sunt cele petrecute după program pe salteaua de fitness, pe bicicleta de cameră sau chiar în fața sacului de box. Tot mai mulți dintre noi aleg să își îmbunătățească stilul de viață și să își amelioreze condiția fizică prin exerciții de dificultate medie, pentru care este suficient spațiul din propria locuință. Dacă echipamentele de calitate și cu o bună ergonomie sunt la îndemână, evitarea durerilor mușchilor sau a senzației de disconfort la mișcare nu pare atât de ușoară.

EXERCIȚII PENTRU PICIOARE

EXERCIȚII PENTRU PICIOARE

NIVEL 1: ÎNCEPĂTOR NIVEL 2: INTERMEDIAR NIVEL 3: EXPERT

De ce să alegi produse sportive Second Hand

De ce să alegi produse sportive Second Hand

De ce și cum să alegi produse sportive Second Hand

Tonifiere musculară

TONIFIERE MUSCULARĂ ȘI NUTRIȚIE

Pentru a-ți dezvolta corespunzător musculatura este necesar să pui la punct un plan de antrenament în care să incluzi diferite tipuri de exerciții fizice.

Exerciții pentru gambe și glezne - stretching și alte antrenamente de încălzire

Exerciții pentru gambe și glezne - stretching și alte antrenamente de încălzire

Exercitii pentru glezne ➤ Exercitii pentru gambe ➤ Exercitii de stretching pentru gambe si glezne ➤ Program recuperare pentru glezna ➤ Echipament necesar

CUM SĂ NE CREĂM PLANUL SPORTIV?

CUM SĂ NE CREĂM PLANUL SPORTIV?

METODA CORECTĂ PENTRU PLANNING-UL SPORTIV 3 REGULI DE AUR PENTRU A RESPECTA PLANNING-UL SPORTIV