Interacțiunea cu Decathlon nu se termină odată cu achiziția unui produs. Ea continuă și devine o experiență în sine, pentru că noi, echipa Decathlon ne dorim să primim opinii de la clienții noștri, să discutăm cu ei, să împărtășim pasiuni comune, să ajutăm și să motivăm.
Atunci când un client exprimă o opinie despre unul dintre produsele sau serviciile noastre, aceasta este transmisă echipelor dedicate (șef de produs, responsabil din magazin etc). Ne luăm angajamentul să răspundem la 100% din opiniile negative exprimate.
Opiniile clienților noștri sunt importante pentru noi și ne ajută să ne îmbunătățim permanent produsele și serviciile!
În cazul în care, în urma review-urilor primite, nota unui produs scade sub 3.5 din 5, acesta va fi reverificat și va trece printr-un proces de îmbunătățire. Dacă evaluarea globală a produsului este sub 3 din 5, iar produsul a atins un prag minim de număr de review-uri, ne luăm angajamentul de a retrage produsul de la vânzare.
UN PRODUS PENTRU TOTDEAUNA : O AMBIȚIE PENTRU NOI, NU DOAR UN VIS !
Pentru a putea folosi produsele noastre cât mai mult timp, le propunem clienților noștri mai multe soluții:
Ateliere
De peste 40 de ani, atelierele regionale sau din cadrul magazinelor Decathlon au ca obiectiv repararea și întreținerea produselor, sportive pentru a veni în sprijinul clienților noștri.
Second hand
Oferim o a doua șansă produselor sportive, prin proiectele noastre ce încurajează sustenabilitatea: Trocathlon și produse resigilate.
Nouă ne place să facem sport. Și ne dorim să împărtășești și tu această plăcere. De aceea, îți propunem site-uri și aplicații cu conținut sportiv, adaptate nevoilor și dorințelor practicanților de sport, de la mic la mare.
Sfaturi sportive
Poți descoperi un sport nou, îți poți diversifica exercițiile, totul cu ajutorul paginii noastre de sfaturi sportive!