fbpx

CE SPORT SĂ PRACTIC CÂND AM DURERI DE SPATE?

Durerea de spate, durerea secolului! Este rar să nu ai în anturajul tău pe cineva care nu are dureri de spate. Poate că e cazul dvs! Ca iubitor de sport, nimic nu este mai frustrant decât să trebuiască să renunți la activitatea preferată din cauza durerii de spate. Există totuși multe sporturi care trebuie avute în vedere în cazul problemelor din spate. Să le examinăm și să vedem, de asemenea, ce mișcări trebuie făcute pentru a consolida acest punct specific al corpului.

CELE MAI BUNE SPORTURI PENTRU SPATE

Decât să vă umpleți cu medicamente pentru a continua să practicați un sport traumatizant pentru spate, uneori este mai bine să ţineţi cont de realitate și să vă schimbați activitatea. Din fericire, posibilitățile sunt numeroase iar antrenamentele care vor urma vă vor oferi toate mijloacele pentru a vă satisface pasiunea.

– Mersul Nordic: aceasta nu este neapărat prima activitate la care ne gândim atunci când vine vorba de sport, dar mersul nordic vă va oferi multe avantaje: antrenament în aer liber, reducerea grăsimilor profunde, întărirea mușchilor picioarelor și a brațelor, datorită bastoanelor folosite … Prin înmulțirea pașilor mici în loc de cei mari, vă veți păstra coloana vertebrală în cea mai bună formă.

– Ciclism și înot: Aceste două activități sunt numite sporturi “purtate”, adică corpul dvs. nu va atinge pământul. Ele sunt excelente pentru spate, deoarece nu vor suferi nici un impact, nici o presiune deosebită. Înotul are, de asemenea, avantajul de a întări spatele, în special prin practicarea stilului crawl și crawl pe spate.

– Pilates: faceţi sport într-un mod uşor cu metoda Pilates! Conceput pentru a lucra cu mușchii profunzi ai corpului, Pilates va avea grijă în mod special de spatele dvs și îl va întări în același timp.

CUM SĂ VĂ ÎNTĂRIȚI ŞI SĂ VĂ ÎNGRIJIȚI SPATELE CU AJUTORUL SPORTULUI

– Le gainage : Accessible à tous, le gainage va renforcer la sangle abdominale en profondeur, ce qui aura pour effet de soulager grandement votre dos.

– Les étirements : On a tendance à oublier de le faire à la fin d’une séance de sport, mais s’étirer permet de préserver les muscles et de réduire sensiblement les douleurs, notamment sur le long terme. Votre dos vous dira merci !

– Faire le dos creux/dos rond : Les chats ont tout compris : en alternant dos creux et dos rond, vous allez conserver toute l’élasticité de votre dos, et donc repousser le mal.

Dincolo de sporturile menționate mai sus, există mai multe modalități de a vă răsfăța spatele și de a reduce durerea. Prevenirea este elementul esenţial!

– Încordarea: Accesibilă pentru toți, incordarea va întări zona abdominală în profunzime, ceea ce va avea efectul de a vă ușura foarte mult spatele.

– Întinderi: Tindem să uităm să facem acest lucru la sfârșitul antrenamentului, dar întinderea ajută la păstrarea mușchilor și reduce semnificativ durerea, mai ales pe termen lung.Spatele dvs vă va mulţumi!

– Faceți arcuiri ale spatelui: Pisicile ştiu despre ce este vorba: făcând exerciţii de arcuire ale spatelui, îi veți păstra toată elasticitatea și, prin urmare, veţi respinge durerile.

ŢINÂND CONT DE URMĂTOARELE SFATURI, DURERILE DVS DE SPATE VOR DISPĂREA ÎNCETUL CU ÎNCETUL. ÎN MOD EVIDENT, NU EZITAŢI CONSULTAREA UNUI MEDIC DACĂ SIMPTOMELE PERSISTĂ.

DACĂ AVEȚI SFATURI SPORTIVE PENTRU COMBATEREA DURERII DE SPATE, NU EZITAŢI SĂ NI LE ÎMPĂRTĂŞIŢI!

 Guillaume

Tenis, alergare, culturism, ciclism, padeling, yoga și multe alte afinități: Mă ţin scai de toate sporturile din copilărie și nu sunt gata să mă opresc!

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (9 voturi, medie: 4,89 din 5)
Încarc...