Box cardio, pentru a mixa boxul cu fitness-ul

Cardio boxul e recunoscut pentru beneficiile lui și de accea a început să fie practicat de tot mai multe persoane.

CARDIO

Contrar ideilor răspândite, boxul nu implică forța adversarului sau confruntarea. Boxul presupune mai degrabă mai multe mișcări tehnice, bine antrenate, ce constituie apoi o veritabilă coregrafie sportivă.

1/ Amuzant și tehnic

Beneficiile fizice ale acestui sport nu pot fi negate. Boxul implică atât exerciții cardio cât și coordonare datorită mișcărilor înlănțuite specifice. De asemenea, boxul are și beneficii ce țin de moral. Cardio boxul ajută la eliberarea, descărcarea de presiune și la construirea încrederii în sine. Boxul cardio aduce un sentiment de putere în măsura în care noi depunem efortul. Progresul în boxul cardio este vizibil rapid și odată asimilat, mișcările tehnice (jab, cross, uppercut, croșeu etc.) devin din ce în ce mai naturale și fluide, ceea ce permite practicantului să se concentreze pe viteză sau pe învățarea altor mișcări noi.

2/ Plăcut și accesibil

De ce atrage atât de multe persoane boxul cardio? Rețelele sociale ne prezintă numeroase imagini cu bărbați, femei și copii ce practică box cardio. Boxul cardio are și beneficii estetice prin arderea caloriilor și solicitarea mai multor grupe musculare. Pe de altă parte, boxul cardio este un sport ce scoate în evidență practicantul. Boxul cardio nu ține cont de gen sau de nivelul de practică. Se pratică indiferent de nivel (de la începător la avansat), atât de bărbați cât și de femei. Boxul cardio este esențial în pregătirea fizică a boxeurilor cât și pentru alte practici sportive. Cel mai important avantaj al acestui sport este lipsa opozantului: având deja toate beneficiile fizice ale boxului, fără a fi necesar să cunoașteți tehnica sparring-ului, această practică sportivă este potrivită pentru orice vârstă.

ANTRENAMENTUL LA SAC

3/ Permite un antrenament în siguranță

Boxul cardio se poate practica atât cu mănuși cât și cu mitene. În timpul exercițiilor la sacul de box, practicantul nu trebuie să se îngrijoreze cu privire la puterea impactului, chiar dacă este începător. Cu condiția de a fi echipat corespunzător (mitene și mănuși cu întărituri din spumă), riscul de a vă răni este redus. Mai mult, puterea impactului variază în funcție de ce își dorește practicantul. Exercițiile de rapiditate, de coordonare și tehnica nu rimează neapărat cu forța, ceea ce face acest sport o alternativă pentru a vă diversifica antrenamnetele.

CARDIO TRAINING

4/ Sport individual

Boxul este adesea considerat un sport individual, însă poate implica interacțiunea și atenția la partener sau la antrenor. În cazul boxului cardio, practicantul se poate antrena singur, cu un antrenor sau cu alți sportivi. Practica cu alți sportivi aduce o dimensiune socială și motivantă ce permite autodepășirea datorită energiei grupului. Practicarea boxului cardio cu prietenii, colegii este o experiență ce unește oamenii .

Datorită acestor sfaturi veți înțelege de ce a crescut interesul pentru acest sport atât în rândul femeilor cât și a bărbaților. Luați-vă mănușile! Fiți gata, boxați!

ambasador outshock-Roxane

Roxane

Pasionată de sporturi de contact.

Amuzați-vă!

V-ar putea interesa aceste sfaturi