Echipamentul de înot pentru lucrarea brațelor

Pentru a înota din ce în ce mai bine și mai rapid cu ajutorul tehnicii brațelor, perseverența și exigența reprezintă elementele cheie!

Adesea considerate greșit drept accesorii „de tortură”, accesoriile de înot permit îmbunătățirea puterii și lucrarea tehnicii de înot într-un mod eficient și rapid.

Echipamentul de înot pentru lucrarea brațelor

Brațele fiind membrele cele mai importante pentru a avansa în timpul înotului, este important să le antrenezi, pentru a crește puterea musculară și pentru a te bucura din ce în ce mai mult de înot .

Alt atu al echipamentului de antrenament este că acesta permite diversificarea exercițiilor pentru a evita rutina.

Dar gata cu gluma, scoate palmarele, pull buoy-ul și elasticul...începem în 10 secunde!

Palmarele de înot

Foarte adesea utilizate de către înotători de nivel avansat laantrenamente, palmarele de înot sunt accesorii eficiente și polivalente pentru îmbunătățirea tehnicii de înot în toate aspectele ei.

(O încălzire este necesară înainte de orice antrenament de înot în care se folosesc palmare.Dacă nu ai făcut încălzirea, menajează-ți mușchii, altfel riști să te accidentezi!)

În mod convențional, există două tipuri de palmare: handpaddles și fingerpaddles (de asemenea, se pot adăuga anti-palmarele și palmarele de antebrațe).

În ambele cazuri, palmarele de înot îți permit să îți îmbunătățești considerabil factorii cheie pentru avansare în timpul înotului, printre care: susținerea, plasarea mâinii, traiectoria subacvatică, accelerarea mișcării, propulsarea și senzațiile din timpul înotului.

Palmarele de înot pot fi utilizate singure sau în combinație cu alte accesorii (pull buoy, elastic...), pentru a realiza antrenamentul într-un mod diferit și a diversifica plăcerea de a înota .

PULL BUOY

Spre deosebire de palmare, pull buoy-ul nu permite înotul mai rapid în timpul utilizării, dar asigură o concentrare mai bună a efortului asupra mușchilor din partea superioară a corpului (brațe, pectorali, mușchii de la nivelul spatelui, mușchii abdominali, umerii). Picioarele trebuie să fie complet nemișcate.

Pull buoy-ul este un flotor mic care poate fi plasat între coapse sau glezne, pentru lucrarea anumitor părți specifice.

Antrenându-te cu un pull buoy, vei avea șansa să îți îmbunătățești poziția și tehnica de înot, câștigând și putere prin intermediul nemișcării picioarelor.Un 2 în 1 perfect!

Pull buoy-ul poate fi utilizat singur sau în combinație cu alte accesorii (palmare, elastic) pentru a diversifica antrenamentul.

ELASTICUL DE ÎNOT





Elasticul de înot este un elastic simplu pe care trebuie să îl atașezi la glezne pentru a opri complet mișcările picioarelor.Acest lucru permite intensificarea lucrării brațelor și tonifierea.

Trebuie să recunoaștem că atunci când folosim un pull buoy, continuăm să mișcăm ușor picioarele…

Elasticul de înot are rolul de a stopa mișcările din picioare și, deci, de a dezechilibra corpul.Picioarele vor cădea brusc și va trebui să mărești încordarea mușchilor din partea inferioară pentru a le face să rămână la suprafață.

Înotul doar cu elastic este, cu toate acestea, foarte complicat.Îți recomandăm ca, în prealabil, să asociezi acest material cu un pull buoy și palmare de înot pentru a resimți senzațiile de viteză, chiar dacă fără să miști picioarele.Apoi, poți renunța la palmare și, în cele din urmă, la pull buoy.

După cum îți poți da seama, aceste accesorii pot fi utilizate atât singure, cât și unele cu altele:
• palmare / pull buoy
• palmare / elastic de înot
• pull buoy / elastic de înot

În funcție de nevoile și dorințele tale, combină aceste accesorii pentru a îți perfecționa tehnica de înot și a înota fără să te plictisești.