Cum să fii în formă chiar și în vacanță

Posturi, exerciții ușor de realizat pe plajă sau stretching. Descoperă sfaturile și mișcările ce te vor ajuta să te menții în formă toată vara!

Menține-te în formă, urmând cele 5 sfaturi de mai jos.

PUNE-ȚI ÎN VALIZĂ URMĂTOARELE ACCESORII PENTRU A FI ÎN FORMĂ ÎN VACANȚĂ

Tot ce ai nevoie pentru a lua sportul cu tine în vacanță!  Poți să-ți tonifiezi corpul având propriul antrenor. Cum?   Cu ajutorul următoarelor accesorii: gantere, greutăți lestate, benzi de fitness, bandă elastică cu mânere, extensor, coardă de sărit, saltea de fitness. Posibiltățile de antrenamente sunt numeroase.

VEZI AICI CATEGORIA DE ACCESORII PENTRU TONIFIERE

TONIFIAZĂ-ȚI MUSCULATURA

În vacanță, fă-ți obiceiuri noi după ce te trezești!  Poți opta pentru un stretching ușor.  Aceste întinderi te ajută să îți recapeți tonusul, să eliberezi  tensiunea, să îți relaxezi corpul pentru ca acesta să lupte împotriva degenerării musculare ce apare odată cu vârsta. Mai jos, un exercițiu ușor:  cu picioarele paralele, depărtate cât lățimea bazinului, răsucește ușor capul, realizând mișcarea cu bărbia în jos.   Răsucește trunchiul! Menține picioarele drepte, întinse. Greutatea corpului este ușor în față. Eliberează-te de orice gând și respiră profund.  Râmâi așa 3 minute apoi mișcă fiecare parte a corpului:  bazin, mușchii lombari, mușchii dorsali, mușchii cervicali.

RĂMÂI ACTIV ÎN ORICE SITUAȚIE PENTRU UN CORP DE INVIDIAT

În această vară, dacă tentația de a trândăvi la soare te cuprinde, încearcă să-i reziști!Eforturile făcute peste an nu trebuie să se risipească. Profită de fiecare moment pentru a-ți sculpta silueta!  De exemplu, pentru a-ți întări brațele: reține acest exercițiu ușor:  ia o ganteră de fitness sau cu o sticlă de apă mică, așaz-o în față, cu picioarele depărtate, ușor încordate, și bazinul în față. Ia gantera într-o mână și adu-o până în spatele cefei, ținând mâna cealaltă în șold. Pentru mai multă intensitate, întinde brațul drept, fără să îndoi cotul.   Revino în poziția inițială expirând. Repetă acest exercițiu, în fiecare zi, cu 15 repetări pe fiecare parte.

 

ÎNOATĂ

Profită de vacanța la mare, îmbinând utilul cu plăcutul cu următorul exercițiu:  mergi pe plajă, cu gambele pe jumătate în apă, cu picioarele încordate.

Înotul ajută la îmbunătățirea calității somnului. Fiind un sport care pune în mișcare toate grupele de mușchi și necesită o activitate constantă pentru a rămâne la suprafața apei, ești mai obosit, iar seară vei avea parte de un somn mult mai profund.

Cum? Du piciorul stâng în față și flexează genunchiul. Împinge pentru a reveni cu ambele picioare în aceeași poziție și apoi repetă și cu celălalt picior.
Avantaje:   Rezistența opusă de apă solicită mai mult cvadricepșii, nisipul te face să lucrați mai mult în instabilitate și mobilizează mușchii profunzi.  Pentru coapse mai ferme!
VEZI AICI CATEGORIA DE ACCESORII PENTRU ÎNOT

LUCREAZĂ-ȚI POSTURA PENTRU A RĂMÂNE ÎN FORMĂ

Nu pierde niciun moment pentru a-ți lucra postura!  Realizează postura cea mai înaltă pentru a-ți defini silueta. Cum procedezi? Ține-ți capul sus în permanență și umerii lăsați.   Privirea înainte!  Nu uita să-ți încălzești gâtul! Relaxează-te și fă câteva mișcări laterale, de la stânga la dreapta. Apoi, câteva rotații ușoare.  Și, gata, ai prins mișcarea!
Și, gata, ai prins mișcarea!  Așadar, cu câteva mișcări simple și eficiente, îți menții fermitatea corpului vara aceasta! Îți dorim o vacanță activă!

 

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Jun 17, 2021
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020