fbpx

TRAMBULINA, SĂRITURI FĂRĂ EFORT!

Iată un spațiu nou pe care să-l descoperi și să-l cucerești! Atenție, emoții și râsul sunt garantate … Dacă te simți capabil să sfidezi legile gravitației, să sari și să tot sari în voie ca un iepure sau o pisică (depinde de dvs!), trambulina vă va permite fără efort, să lucrați la mușchi și la echilibru.

SUNTEŢI GATA PENTRU  PROVOCARE? CINE SARE CEL MAI SUS? SĂRIŢI ÎN PICIOARE SAU AŞEZAT? FACEŢI O ÎNTOARCERE COMPLETĂ ÎN AER?

Da, trambulina este despre o mie de posibilități, jocuri și provocări de realizat. Sărind și realizând toate mișcările pe care le doriți, veți învăța cum să stăpâniți acest loc de joacă real, ideal pentru a vă distrați singuri, împreună cu familia sau prietenii. Și apoi, trambulina este bună pentru ridicarea moralului.

Ajungeţi la înălțime, săriţi ca o capră! Simțiţi fluturi în stomac? Este efectul ascensiunii iar apoi cel al căderii, similar cu cel dinr-un montagne-russe! Vă simțiţi un pic nervos? Hop, o săritură pe trambulină, relaxare asigurată! Și bună dispoziție regăsită. Și apoi, fără a vă da seama cu adevărat, trambulina vă permite, de asemenea, să vă mențineți în formă și să învățați să stăpâniți gesturile brațelor și picioarelor dvs. în aer, ca în imponderabilitatea unui cosmonaut! Pe scurt, o senzație complet nouă, dar sincer de neuitat!

Dacă aveți energie să daţi şi altora, nu ezitați o secundă: trambulina, este în sfârșit un fel de a avea un carusel acasă. Și odată ce te înalţi, e mai greu să vrei să mai cobori . Deci, sunteţi gata să concuraţi cu cangurii și să vă apropiaţi de stele?

EXERCIŢIUL 1 : JOCUL LUMÂNĂRII!

Acest exercițiu este un punct de plecare pentru a vă găsi echilibrul pe trambulină și pentru a face alte figuri după aceea.
trambulina

Pentru a începe, poziționați-vă în centrul trambulinei și pregătiți-vă pentru lumânare: picioare paralele, îndoiți picioarele, săriți și săriți cât mai mult posibil! Dar aveți grijă, scopul jocului este de a reuși să aterizaţi în acelaşi loc în care ați decolat, fără a vă schimba traiectoria. Dacă acest exerciţiu poate părea simplu pentru dvs, de fapt, acesta necesită mult echilibru.

În timpul saltului, picioarele ar trebui să fie strânse, ca și brațele, ce vă proiectează ca niște arcuri de jos în sus. Pentru a realiza acest lucru și a stăpâni această figură, privirea dvs. va fi de mare ajutor: prin observarea unui punct fix, veți sări mai ușor la locul potrivit. Pentru a marca sfârșitul acestui exercițiu, la ultima atingere, picioarele trebuie să rămână pliate pentru a amortiza revenirea pe trambulina cu ambele brațe înainte. Dacă nu reușiți prima dată, nu vă faceți griji, nu va dura mult până vă veţi controla mișcările pe trambulină. Cu puțină practică, veţi ajunge acolo!

EXERCIŢIUL 2 : AŞEZAŢI-VĂ DAR NU PENTRU A LUA O PAUZĂ!

Haideţi să facem exercițiul de ședere!

Începeți acest exercițiu ca pe acela al lumânării. Dar, în loc să vă aterizaţi în picioare în a doua sau a treia revenire pe trambulină, staţi jos, picioarele întinse în fața dvs, brațele pe lângă corp. Mâinile pot atinge salteaua în timpul fazei de revenire. Dar chiar dacă staţi jos, nici nu se pune problema să rămâneţi acolo și să vă odihniţi încununat de lauri!

Scopul săriturii cu aterizare în poziţia aşezat este să vă întoarceți în poziție verticală când vă aflați din nou în aer! Pentru a termina acest exercițiu, puneți-vă în picioare în centrul trambulinei, picioarele îndoite pentru a amortiza ricoşeul saltelei, brațele întinse în fața dvs. În ceea ce privește exercițiile fizice care vă sunt o provocare, privirea vă va permite să găsiți echilibrul. Provocarea acestui exercițiu este de a sări în centrul trambulinei și de a trece de la poziţia în picioare la cea aşezat, coordonându-vă bine mișcările. Pe scurt, nu este atât de simplu!

EXERCIŢIUL 3 : DECOLEAZĂ CA UN VÂRTEJ!

Exercițiul de spin este acela de a efectua o întoarcere completă  în timp ce sunteţi în aer.

trambulina octangonala decathlon

Pentru a începe, puteți încerca o jumătate de vârtej care, după cum sugerează și numele, este doar o jumătate de viraj. Atenție, decolează! Poziționați-vă în centrul trambulinei cu picioarele îndoite. Săriţi și întindeți picioarele. Spre deosebire de exercițiile anterioare, orientați-vă privirea în direcția în care doriți să mergeți. În timpul fazei de ascensiune, întoarceți umerii și pelvisul spre dreapta sau spre stânga, faceți o întoarcere sau o întoarcere completă și repoziționați-vă bine în centrul covorului la aterizare. Provocarea este să aterizaţi în același loc, fără să vă dezechilibrați, în ciuda schimbării orientării corpului dvs. Odată ce stăpâniţi jumătatea de vârtej, încercaţi întoarcerea complet!

Este important să aveţi informaţiile corecte pentru a găsi sportul care vi se potrivește cel mai bine!

Descoperă toată oferta de produse

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...