TRAMBULINA, SĂRITURI FĂRĂ EFORT!

Iată un spațiu nou pe care să-l descoperi și să-l cucerești! Dacă dorești să sfidezi legile gravitației, să sari și să tot sari în voie, trambulina îți va permite să îți lucrezi musculatura și echilibrul, fără efort.
Ești pregătit/ă de provocare? Cine sare cel mai sus? Sari în picioare sau în șezut? Faci o rotire completă în aer?
Da, trambulina însumează o mie de posibilități, jocuri și provocări de depășit. Sărind și realizând toate mișcările pe care le dorești, vei învăța cum să stăpânești acest loc de joacă real, ideal pentru a te distra singur/ă, împreună cu familia sau cu prietenii.
Ai sărit pe trambulină și simți fluturi în stomac? Este efectul săriturii, iar apoi cel al căderii, similar cu cel dinr-un montagne-russe! Dacă te simți un pic agitat/agitată, hop, o săritură pe trambulină și te-ai relaxat! În plus, trambulina îți permite să te menții în formă și să înveți să îți controlezi mișcările brațelor și picioarelor în aer.

CUPRINS:

1. EXERCIŢIUL 1 : JOCUL LUMÂNĂRII

Acest exercițiu este un punct de plecare pentru a-ți găsi echilibrul pe trambulină și pentru a realiza și alte exerciții.

trambulina

Pentru început, așază-te în centrul trambulinei și pregătește-te să faci lumânarea: ține picioarele paralele, îndoaie picioarele și sari cât mai sus posibil! Scopul acestui exercițiu este de a reuși să revii în acelaşi loc din care ai sărit, fără să îți schimba traiectoria. Chiar dacă pare simplu, vei observa că necesită mult echilibru.
În timpul saltului, picioarele trebuie să fie întinse, precum brațele, care efectuează semicercuri de sus în jos. Pentru a realiza acest exercițiu, privirea îți va fi de mare ajutor: observând un punct fix, vei reuși să revii pe trambulină, exact în locul din care ai sărit, mult mai ușor. Înainte de a reveni pe trambulină, picioarele trebuie să rămână îndoite și ambele brațe înainte, pentru amortizare. Dacă nu reușești să execuți acest exercițiu din prima încercare, nu te îngrijora, nu va dura mult până îți veţi putea controla mișcările pe trambulină. Cu puțină practică, vei reuși!

2. EXERCIŢIUL 2 : AŞEZAŢI-VĂ DAR NU PENTRU A LUA O PAUZĂ

Acum, haide să facem o altfel de săritură!
Începe acest exercițiu prin a te poziționa exact ca în cazul primului exercițiu, lumânarea, dar în loc să aterizezi în picioare după a doua sau a treia revenire pe trambulină, aterizează în șezut, cu picioarele bine întinse în fața și brațele pe lângă corp. Mâinile pot atinge salteaua în momentul revenirii pe trambulină, dar chiar dacă stai jos, nici nu se pune problema să rămâi acolo!
Obiectivul acestui exercițiu este acela de a reuși să revii în poziție verticală atunci când te afli în aer. La coborâre, trebuie să revii în mijlocul saltelei, cu picioarele îndoite și brațele întinse în față, pentru amortizare. Exact ca în cazul primului exercițiu, privirea te va ajuta să îți găsești echilibrul. Provocarea acestui exercițiu este de a sări, de a reveni în centrul trambulinei și de a trece de la poziția în picioare la cea în șezut, coordonându-ți bine mișcările. Nu e chiar atât de simplu, nu-i așa?

3. EXERCIŢIUL 3 : DECOLEAZĂ CA UN VÂRTEJ

Acest exercițiu constă în a realiza o rotire completă în timp ce ești în aer.

trambulina octangonala decathlon

Pentru a începe, poți încerca să te rotești doar pe jumătate. Poziționează-te în centrul trambulinei, cu picioarele îndoite. Sari și întinde-ți bine picioarele în aer. Spre deosebire de exercițiile anterioare, orientează-ți privirea în direcția în care dorești să mergi. În timpul fazei de ascensiune, întoarce umerii și bazinul spre dreapta sau spre stânga, rotește-te doar pe jumătate sau complet și repoziționează-te în centrul trambulinei la aterizare.

 

 

 

 

Descoperă toată oferta de produse

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (5 voturi, medie: 3,40 din 5)
Încarc...