Ce material să alegi ca să îți facilitezi practica de înot sau ca să lucrezi în mod specific partea superioară sau partea inferioară a corpului?

PULL BUOY,PLACA DE ÎNOT,PULL KICK
Pull buoy-ul se poziționează între picioare sau între gambe, în scopul de a imobiliza picioarele și de a face să plutească partea inferioară a corpului.

Dacă îl utilizezi împreună cu placă de înot vei lucra mai mult musculatura din partea superioară a corpului.

Poți adăuga și un elastic în jurul gleznelor pentru a-ți imobiliza complet picioarele.

VEZI TOATE PULL BUOY-URILE

Datorită flotabilității sale, placa de înot asigură tonifierea mușchilor din partea inferioară a corpului (gambe, coapse și fesieri), antrenamentul concentrându-se doar pe mișcarea picioarelor.

Cu cât flotabilitatea plăcii va fi mai mică, cu atât exercițiul muscular va fi mai mare.

Poți completa echipamentul tău cu labe de înot.

VEZI PLĂCILE DE ÎNOT,

Nabaiji a conceput un accesoriu compact 2 în 1: pull kick-ul.

Se utilizează pe post de pull buoy pentru lucrarea părții superioare a corpului, sau pe post de placă pentru partea inferioară a corpului. Atenție, datorită flotabilității sale medii în mod „placă”, este destinat înotătorilor care sunt obișnuiți cu acest tip de material.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020