PLACĂ DE ÎNOT ȘI PULL BUOY: CUM SĂ LE ALEGI ?

PULL BUOY,PLACA DE ÎNOT,PULL KICK

PLACĂ DE ÎNOT ȘI PULL BUOY: CUM SĂ LE ALEGI ?

Ce material să alegi ca să îți facilitezi practica de înot sau ca să lucrezi în mod specific partea superioară sau partea inferioară a corpului?

PULL BUOY,PLACA DE ÎNOT,PULL KICK

Pull buoy-ul se poziționează între picioare sau între gambe, în scopul de a imobiliza picioarele și de a face să plutească partea inferioară a corpului.

Dacă îl utilizezi împreună cu placă de înot vei lucra mai mult musculatura din partea superioară a corpului.

Poți adăuga și un elastic în jurul gleznelor pentru a-ți imobiliza complet picioarele.

Datorită flotabilității sale, placa de înot asigură tonifierea mușchilor din partea inferioară a corpului (gambe, coapse și fesieri), antrenamentul concentrându-se doar pe mișcarea picioarelor.

Cu cât flotabilitatea plăcii va fi mai mică, cu atât exercițiul muscular va fi mai mare.

Poți completa echipamentul tău cu labe de înot.

Nabaiji a conceput un accesoriu compact 2 în 1: pull kick-ul.

Se utilizează pe post de pull buoy pentru lucrarea părții superioare a corpului, sau pe post de placă pentru partea inferioară a corpului. Atenție, datorită flotabilității sale medii în mod „placă”, este destinat înotătorilor care sunt obișnuiți cu acest tip de material.

PLACĂ DE ÎNOT ȘI PULL BUOY: CUM SĂ LE ALEGI ?