fbpx

Vrei să  fii în formă datorită mersului nordic? Atinge 6 km/h și rămâi o perioadă la această vitează care este un prim pas pentru a profita de toate beneficiile mersului. La sfârșitul acestui program, vei putea parcurge 6 km într-o oră.

Mergând timp de o oră cu 6 km/h, vei arde aproximativ 300 Kcal.  La sfârșitul celor 4 sesiuni de antrenament, îți vei găsi propriul ritm, dar în acelați timp îți vei întări capacitățile cardiace și îți vei tonifia întregul corp.

CARE ESTE PROGRAMUL TIMP DE O SĂPTĂMÂNĂ ?

În fiecare sesiune a săptămânii, este recomandat să ai un obiectiv precis pentru a îți dezvolta anduranța și să menții o viteză de 6 km/h. Pentru a ține sub control activitatea, folosește o aplicație specifică sau un ceas GPS.

PROGRAMUL PE CARE TREBUIE SĂ ÎL URMEZI PENTRU A MERGE 1 H CU 6KM/H

SĂPTĂMÂNA  1

 

Sesiunea 1
Mergi 5 km într-o săptămână.

 

 

 

Sesiunea 2
Mergi 4,5 km, profitând de etapa de recuperare  pentru a merge în  propriul tău ritm.
1 km în 12 minute + 2 km în 21 minute + 500 m de recuperare + 1 km în 12 minute.

 

 

Sesiunea 3
Mergi 3,4km.
2 km în  24 minute + 600 m în  9 minute 45 secunde + Recuperare timp de 30 de secunde + 1 km în  12 minute

 

SĂPTĂMÂNA 2

Sesiunea  1
Mergi 5,5 km într-o oră 1h04.

 

 

 

Sesiunea 2
Mergi 4,5 km.
1 km în 11 minute 30 secunde + 2 km în 20 minute 40 +  Recuperări pe 500 metri  + 1 km în 11 minute și 30 secunde

 

 

Sesiunea  3
Mergi 3,6km.
1 km în 11 minute 30 secunde + 600 m în 09 minute 30 secunde + Recuperare  timp de 30 secunde + 1 km în 12 minute

 

 

SĂPTĂMÂNA 3

 

Sesiunea  1:

6 km în 1h09

 

Sesiunea 2

Mergi 5,5 km
1 km în 11 minute 30 secunde + 3 km în 32 minute și 30 secunde + Recuperări  500 m + 1 km în 11 minute și 30 secunde

 

 

Sesiunea  3
Mergi 3,8km.
2 km în 23 minute + 800 m în 9 minute și 20 secunde + Recuperare timp de 30 de secunde  + 1 km în 12 minute

 

 

SĂPTĂMÂNA 4

Sesiunea 1
6,5 km în 1h14.

 

 

 

Sesiunea  2
Mergi 4,5 km.
1 km în 11 minute  30 secunde + 2 km în 20 minute 40 secunde +  Recuperare  500 metri  + 1 km în 11 minute și 30 secunde

 

 

Sesiune 3
Mergi  4 km.
1 km în 11 minute 30 secunde + 2 km în 19 minute  și  40 secunde + Recuperare timp de 30 secunde +  1 km în 12 minute

 

TEHNICI DE MERS SPORTIV CARE SĂ TE AJUTE

  • mișcarea corectă a picioarelor  
  • mișcarea corectă a brațelor care îți permite să îți păstrezi echilibrul
  • păstreză poziția dreaptă, pentru a evita dureri de spate din timpul sesiunilor

Vrei să fii în formă datorită mersului nordic? Atinge 6 km/h și rămâi o perioadă la această vitează care este un prim pas pentru a profita de toate beneficiile mersului.La sfârșitul acestui program, vei putea parcurge 6 km într-o oră.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 4,00 din 5)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*