fbpx

Pracitici fitness cardio singur și ți-ar plăcea să-ți convingi jumătatea să-ți împărtășească această pasiune? Iată cinci motive pentru a practica fitness cardio în cuplu!
Trebuie să recunoaștem că antrenamentele în doi sunt mai simpatice.

E pentru toate gusturile

Când spui „practic fitness cardio în cuplu”, spui deja „pratic fitness cardio”. Și ăsta e deja un argument excelent din punct de vedere psihic. „Antrenamentul de fitness cardio crește frecvența cardiacă și, prin urmare, solicită inima, care este un mușchi”, punctează Emilie Vandroth, antrenor de fitness la Domyos. „Este un antrenament care pune în mișcare toare grupele de mușchi, deosebit de dinamic. Și în cadrul acestei activități, unde pot fi folosite materiale și diverse tipuri de aparate, există mai multe tipuri de antrenamente: fiecare îl va găsi pe cel care i se potrivește …” În timp ce îți vei face seria de genuflexiuni cu săritură, partenerul tău îți va povesti de pe banda de alergare cum a fost ziua lui. Amândoi veți beneficia de plăcerile activității fizice!

Optimizează-ți timpul!

Între viața de familie, viața profesională și diversele obligații de zi cu zi, nu este întotdeauna ușor să petreci timp în doi și să faci sport. De aceea, sincronizându-vă agendele și practicând sport în cuplu vă optimizați în totalitate timpul! Rămâne ca tu să planifici bine săptămânile și să blochezi acest interval pentru sport, în agenda voastră. Astfel, vei petrece timp alături de partenerul/partenera ta și, în plus, te vei bucura de beneficiile acestui sport. Cu siguranță vei fi un model de organizare și de atenție.

Comunicarea cu partenerul/partenera

Cu siguranță nu veți putea discuta în fiecare moment al antrenametului (nu e tot timpul simplu să discuți în timpul unei sesiuni de sărit coarda). Însă vei putea cu siguranță să profiți de sesiunea ta săptămânală de sport pentru a face un pic de conversație. Și pentru a-ți împărtăși impresiile legate de antrenament. Și nu doar atât. O sesiune de alergare în doi poate fi ocazia perfectă pentru a vă planifica următoarea vacanță. Tu esti pe bicicletă iar partenerul tău pe banda de alergat? Povestește-i problemele de la serviciu și scapă astfel de tot stresul acumulat … Pe scurt, ai priceput deja, dacă faceți sport împreună profitați și de timp pentru a discuta.

Caută o provocare!

Dacă practicați fitness împreună, înseamnă că puteți și să contați unul pe celălalt și să cereți ajutorul partenerului atunci când sunteți tentați să renunțați. „Într-adevăr este mult mai motivant să facem sport în doi”, subliniază Emilie. „Uneori, după o zi grea, nu avem neapărat chef să mergem să transpirăm la sală sau să alergăm la 8°C. Dacă facem asta în doi, cumva nu avem de ales! Știm că trebuie să ne onorăm angajamentele și mergem! “ În afară de acest aspect al motivării, antrenamentele de fitness cardio în cuplu înseamnă și să vă încurajați reciproc și să vă lansați provocări. Ai alergat 3 kilometri pe bandă la ultima ședință? Partenerul tău te va provoca să faci 500 de metri în plus. La rândul lui, el va trebui să includă încă 5 squat-uri în seria lui … Completați-vă unul pe celălalt în exerciții și nu ezitați să priviți împreună tutorialele și modelele de circuit training care există pe online! Pe scurt, deveniți parteneri și în sport.
Deci, te-am convins? Nu contează la ce nivel ești, practicarea sportului în cuplu înseamnă și să fii tolerant, să îi oferi atenție celuilalt și să nu eziți să-l feliciți pe pentru progresele făcute!

FITNESS CARDIO: 5 MOTIVE SĂ VĂ ANTRENAȚI ÎN 2

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (2 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*