Exerciții pentru gambe și glezne - stretching și alte antrenamente de încălzire

Exercitii pentru glezne ➤ Exercitii pentru gambe ➤ Exercitii de stretching pentru gambe si glezne ➤ Program recuperare pentru glezna ➤ Echipament necesar

Exerciții pentru gambe și glezne - stretching și alte antrenamente de încălzire

Exercițiile de stretching pentru gambe și glezne sunt necesare înaintea antrenamentelor cardio, a sesiunilor de alergare, dar și atunci când vrei să ai picioare sănătoase. Acestea au scopul de a te ține departe de leziuni, entorse sau alte probleme ce pot apărea în timpul antrenamentelor. În plus, te vor ajuta să câștigi în flexibilitate.

Ai posibilitatea de a efectua exercițiile de stretching înainte și după încălzire, dar și la finalul sesiunii de sport, după ce vei încetini ritmul. Pentru ca exercițiile să aibă un efect optim, este important să acorzi o atenție sporită respirației.

Atenție: exercițiile de stretching nu trebuie efectuate niciodată la frig. Important este să îți asculți corpul, pentru a nu simți dureri în timpul antrenamentului.

Exerciții pentru gambe și glezne - stretching și alte antrenamente de încălzire

Exerciții pentru glezne 

Funcționarea normală a gleznei este necesară atât pentru un mers usor și fără efort, cât și pentru antrenamentele intense. Pentru a evita entorsele, luxațiile sau fracturile de gleznă, este recomandat să începem mișcarea cu 15-20 de minute de încălzire. Iată câteva exerciții care te pot ajuta să îți menții gleznele sănătoase și să ai un antrenament fără probleme.

Exerciții pentru gambe și glezne - stretching și alte antrenamente de încălzire
Exerciții pentru gambe și glezne - stretching și alte antrenamente de încălzire

Exerciții pentru gambe

Dacă, pe lângă glezne subțiri și sănătoase, îți dorești gambe tonifiate și frumos definite, avem pentru tine câteva exerciții ideale pentru o încălzire completă.

Exerciții pentru gambe și glezne - stretching și alte antrenamente de încălzire