DESCOPERIȚI YOGA ASHTANGA !

Ashtanga yoga este un stil de yoga foarte complet și dinamic. Descoperiți toate informațiile de care aveți nevoie înainte de prima ședință!

LA CE SE REFERĂ ?

Ashtanga yoga a fost creată de către K. Pattabhi Jois și inseamna “yoga în opt ramuri” in sanscrita. Este o practică foarte dinamică și exigentă care sincronizează respirația cu un set progresiv de poziții. Scopul practicii este de a produce căldură internă intensă care ajută la detoxifierea și purificarea corpului. Seriile de posturi sunt, de obicei, ghidate de un profesor și ajută la îmbunătățirea anduranței și tonifierea mușchilor. Practica fizică (asana) este doar o parte a practicii celor opt ramuri Ashtanga. De asemenea, aceasta include principii morale și etice, un exercițiu de respirație, de control al senzațiilor, de meditație și de concentrare. Cu toate acestea, se consideră că este necesar să începem cu practica fizică înainte de a ne concentra asupra aspectelor mai avansate ale practicii.

Odată ce elevii au memorat seria A și B din Salutul soarelui, precum și seria de posturi tradiționale în picioare, aceștia pot trece la formatul Mysore, care este o practică autonomă Ashtanga cu un profesor de yoga prezent pentru a face corecții.

AVANTAJE

O practică regulată vă poate aduce numeroase avantaje fizice și mentale !

La nivel fizic :

Crește anduranța și întărește corpul

Ameliorează stabilitatea

Ajută la flexibilitate

Pierdere în greutate

Detoxifică și purifică corpul

 

La nivel mental :

Ajută la reducerea stresului

Mărește senzația de calm

Ameliorează concentrarea mentală

Cum se va desfășura primul curs :

Cursurile încep și se termină cu un cântec tradițional sanscrită. Veți începe cu mai multe salutări către soare înainte de a efectua seria de posturi primare, care durează aproximativ 60 până la 90 de minute. Elevii nu vor putea trece la practicile intermediare până când nu și-au dezvoltat pe deplin seria primară. Profesorul poate încerca să vă “ajute” în aprofundarea unei posturi sau să vă sfătuiască în ceea ce privește tehnica voastră. Dacă nu doriți ajutor, asigurați-vă că îl informați înainte de curs; unele centre oferă planșe cu mesajul “fără ajutor” pe care le puteți așeza în fața covorului. Este posibil să nu puteți atinge anumite poziții și nu contează! Toată lumea își dezvoltă practica Ashtanga în ritmul propriu, încearcă să rămâneți umili și să fiți blânzi cu voi înșivă. Cu toate acestea, orele vă pot încălzi chiar dacă nu vor fi la fel de fierbinți ca Hot Yoga sau Bikram. Asigurați-vă că beți multă apă înaintea clasei, pentru a vă ajuta să vă hidrați și să vă așteptați-vă să transpirați!

De ce anume aveți nevoie pentru practică :

Un covor: alegeți un covor anti-derapant și un prosop pentru a vă absorbi transpirația.
Colanți sau pantaloni scurți: jambierele pot fi mai bune pentru a vă absorbi transpirația și pentru a vă ajuta să alunecați în pozițiile în care picioarele voastre sunt lipite de brațe.

În partea de sus: alegeți un top confortabil, respirabil și mulat, astfel încât să nu vă deranjeze în timpul practicii.

Materialul: Cărămizile și curelele vă pot ajuta să adoptați anumite poziții dacă nu sunteți încă pe deplin stăpânite.

Mult succes în practică !

Găsiți cursurile de yoga Ashtanga de pe canalul nostru de Youtube !

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (2 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020