Cum să te îmbraci pentru a alerga pe timp de iarnă?

Iarna nu ne împiedică să alergăm! Iar în acest sens, ai nevoie de echipamentul potrivit pentru a continua să te bucuri de antrenamentele de alergare. Iată câteva sfaturi pentru a alerga pe timp de iarnă, fără a ți se face frig.
RESPECTĂ PRINCIPIUL CELOR 3 STRATURI

    1. STRATUL 1:
      RESPIRABILITATE: Menține pielea uscată în timpul efortului.
    2. STRATUL 2:
      IZOLARE TERMICĂ: Asigură căldură.
    3. STRATUL 3:
      PROTECȚIE: Asigură protecție împotriva elementelor exterioare. 

1.PRIMUL STRAT: LA RESPIRABILITATE

Primul strat de îmbrăcăminte trebuie să conțină textile tehnice, mulate pe corp, care mențin căldura și asigură respirabilitate. Dacă alegi un tricou din bumbac, acesta nu va evacua corespunzător transpirația și va rămâne umed, provocând senzația de frig de-a lungul sesiunii de alergare.

Poți alege un tricou sau o bluză din poliester, subțire, ușoară și ventilată. Îmbrăcămintea strat 1 este o foarte bună opțiune dacă ești o persoană friguroasă, cu atât mai mult cu cât , în general,  aceasta nu are cusături, pentru a evita apariția iritațiilor. Acest prim strat trebuie să asigure confort în timpul practicii sportive!

Descoperă categoria de produse

2.AL DOILEA STRAT: IZOLARE TERMICĂ

La fel de important, cel de-al doilea strat al echipamentului de alergare trebuie să izoleze împotriva frigului și să rămână respirant, pentru a-ți menține pielea uscată. În funcție de sensibilitatea la frig și condițiile meteorologice, poți purta o bluză cu guler înalt sau cu căptușeală din polar. Alege textile tehnice care îți asigură libertate de mișcare și căldură în timpul alergării.

Descoperă categoria de produse

3.AL TREILEA STRAT: PROTECȚIE

În cele din urmă, pentru a te proteja de ploaie, vânt sau chiar de zăpadă, echipează-te cu o jachetă ușoară, tehnică și cu buzunare practice pentru depozitarea cheilor și a telefonului! De asemenea, alege-ți jacheta în funcție de capacitatea sa de compactare, pentru a o putea depozita ușor dacă îți este prea cald în timpul efortului.

Descoperă categoria de produse

PROTEJEAZĂ EXTREMITĂȚILE CORPULUI!

Senzația de frig apare mai întâi la extremitățile corpului: cap, gât, mâini și picioare, iar prin aceste zone sensibile se pierde 70% din căldura corporală

Mănuși, căciulă, șosete groase, guler: asigură-te că nu îți va fi frig în timpul sesiunii de alergare! Atenție, totuși, nu este indicat să alegi accesorii prea groase care pot crea disconfort sau din cauza cărora ți se poate face prea cald. Alege textile tehnice care evacuează transpirația și care sunt esențiale pentru a evita umiditatea, ce provoacă senzația de frig.

Descoperă Categoria de produse

DAR CUM NE PROTEJĂM PICIOARELE DE FRIG?
În această privință, alegerea este ceva mai personală. Picioarele nu sunt printre primele victime ale frigului, iar anumiți alergători preferă chiar să se antreneze tot anul în șort!

Pentru persoanele mai friguroase, este recomandat să aleagă colanți groși pentru alergare, căptușiți pe interior cu un strat de polar.  Nimic mai bun pentru a te simți bine protejat de frig, în timpul antrenamentelor de alergare!

Iată toate elementele esențiale pentru a alerga pe timp de iarnă! Cu echipamentul potrivit, frigul nu mai este o constrângere, mai ales că sunt necesari doar de câțiva pași pentru a te încălzi. Nu te îmbrăca prea gros, riști să ți se facă prea cald imediat!

Descoperă toată categoria de produse

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (4 voturi, medie: 4,75 din 5)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020