fbpx

CUM SĂ FACI MUȘCHI CU AJUTORUL TROTINETEI: 5 EXERCIȚII DE FĂCUT PE DRUM SPRE MUNCĂ

Dacă obișnuiți să mergeți la muncă pe trotinetă, iată câteva exerciții pentru a vă lucra musculatura pe traseu și a impresiona colegii.

ALTERNAȚI PICIORUL DE SPRIJIN

La fel ca în toate celelalte sporturi prin alunecare, luați-vă neapărat un picior de referință (p) pentru a vă împinge trotineta. Acest lucru vă va permite să luați și să controlați impulsul și este necesar în timpul frânării. Cu alte cuvinte, el lucrează pentru doi. Acesta este motivul pentru care este important să menajați acest picior alternându-l regulat cu omologul său de pe partea cealaltă, ceea ce vă va permite distribuirea efortului în mod egal și sporirea agilității.

Ce grupe de mușchi lucrați? În mare parte mușchii picioarelor în mod egal.

În ce moment al traseului? Pe tot parcursul, dar plecați mai devreme deoarece veți avea nevoie de puțin timp de adaptare…

FACEȚI SLALOM ÎNTRE OBSTACOLE

În oraș, vă confruntați cu multe obstacole care vă fac dificil traseul vostru către muncă. Depinde de tine dacă transformi aceste riscuri într-un traseu sportiv și să le înconjori cu mișcări pricepute de ghidon: între plante, bănci, stâlpi, chiar trecători. Ruta voastră către muncă este trasată în întregime.

Ce grupe de mușchi lucrați? Mușchii lombari și abdominali care lucrează la fiecare viraj.

În ce moment al traseului? Foarte devreme sau foarte târziu, pentru a reduce riscul de lovire cu pietonii.

MERGEȚI GHEMUIT

Desigur, această poziție nu pare a fi cu adevărat academică și chiar mai puțin măgulitoare, dar chiar ne este frică de ridicol atunci când mergem pe trotinetă după vârsta de 12 ani? Și cel mai important, vă permite să vă dezvoltați atât mușchii, cât și echilibrul. Nu ezitați să vă aplecați în mijlocul cursei, coborâți și urcați, ținând de fiecare dată mâinile pe ghidon.

Ce grupe de mușchi lucrați ? Mușchii abdominali, ai coapsei și indiferența voastră la tachinările celorlalți.

În ce moment al traseului ? în timpul unei linii drepte, degajate, fără obstacole și martori.

ÎNCERCAȚI TROTINETA FREESTYLE

Ce modalitate mai bună de a sparge monotonia zilnică decât să călătoriți diferit? Fără a intra în acrobații spectaculoase, puteți cel puțin să exploatați “modulele naturale” ale orașului prin intermediul unor figuri de freestyle, cum ar fi sărituri mici pe trotuare sau pe deasupra plăcilor; sau chiar “wheelies” (să te învârți pe o roată) pe porțiunile plane.

Ce grupe de mușchi veți lucra? Aproape toate grupele musculare, în funcție de nivelul tehnicii voastre.

În ce moment al traseului? Oricând sunt trotuare.

SCHIMBAȚI ROLUL DE ”PURTĂTOR”

Pentru că te duce în fiecare zi la birou, trotineta ta merită o mică pauză. Odată ajunși la locul de muncă, este de datoria voastră să o purtați în spate atunci când dați de o scară sau trebuie să urcați câteva etaje. Nu uitați niciodată că un bun prieten împarte întotdeauna volumul de muncă.

Ce grupe musculare vă lucrați? Mușchii umerilor și cardio.

În ce moment al traseului? La dus : deoarece efortul este mult mai mare la urcare decât la coborâre.

VĂ RECOMANDĂM ÎN ACELAȘI TIMP SFATURILE NOASTRE LEGATE DE TROTINETĂ

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (3 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...