fbpx

 

Pentru a alege mărimea bună a încălțămintei: stai în picioare, cu picioarele paralele, cu talpa pe sol. Dacă degetele se opresc în vârful încălțămintei și nu se pot întinde bine înseamnă că este o mărime prea mică.

POANTELE DE DANS
DURITATEA TĂLPII, LĂȚIMEA POANTELOR, LUNGIMEA POANTELOR, NIVELUL DE CONFORT

Talpa întărită, care asigură menținerea pe poante se numește glenc. Aceasta poate să varieze foarte mult, în funcție de mărcile propuse. De aceea, este indispensabil să testezi diferitele modele pentru a vedea cât sunt de confortabile. Pentru a găsi nivelul de rigiditate care ți se potrivește, probează diferite modele mergând pe poante. În mod ideal, talpa trebuie să se curbeze puțin. Dacă este prea rigidă înseamnă că piciorul tău nu este atât de puternic încât să poți opta pentru respectiva rigiditate a tălpii. Dacă se întâmplă invers, talpa este prea flexibilă, înseamnă că piciorul tău este suficient de puternic. În acest caz va trebui să treci la următorul nivel de rigiditate.

Modelele de poante sunt în general disponibile pe diferite lățimi: strâmte, medii și late. Pentru a găsi modelul care ți se potrivește, fă testul următor: treci din poziție flexată pe poante la poziție dreaptă pe poante. Dacă simți că sunt prea strânse la nivelul articulației demi-poantei, înseamnă că poantele sunt prea strâmte; invers, dacă piciorul se poate mișca, optează pentru un model mai strâmt. Fața constituie partea superioară a poantelor (de la platformă până la șnurul de strângere al vârfului). Ea trebuie să acopere degetele până la articulația demi-poantei. Dacă este prea lungă pentru picior, împiedică urcarea corectă pe platforma poantelor și blochează trecerea în poziția demi-poante.

Așadar, ai grijă să alegi încălțămintea în funcție de conformația piciorului tău și în funcție de lungimea degetelor! Pentru a evita situația în care practicanta trebuie să integreze o protecție de poante în încălțăminte, anumite modele sunt deja echipate cu o carcasă specială. Această caracteristică reprezintă un avantaj care diminuează durerile în timpul practicării.
https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/11-8.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/12-7.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/13-6.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/14-3.jpg

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (3 voturi, medie: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*