fbpx

Oricare ar fi obiectivul tău, antrenament pentru o stare de bine sau pentru competiții, există încălțăminte de alergare adaptată pentru orice nivel. Dar cum să alegi modelul potrivit?

Alegerea încălțămintei se face în funcție de două criterii: frecvența (numărul și intensitatea antrenamentelor).

1.FRECVENȚA ANTRENAMENTELOR

Numărul de antrenamente este un bun indicator pentru a determina profilul tău de alergător: nivel consecvent sau intensiv? Un alt criteriu este ritmul de alergare.

Dacă alergi mai mult de 3 ori pe săptămână, fie pentru antrenamentul personal, fie pentru a pregăti o cursă, atunci alegeți încălțămintea de amortizare pentru a dispune de un maximum  de confort. Ritmul tău de alergare va determina modelul potrivit.

2.INTENSITATEA ANTRENAMENTULUI

Alegerea unei perechi de încălțăminte variază și în funcție de viteza cu care alergi Cu cât viteza va fi mai mare, vei avea nevoie să te miști mai ușor.

ALERG CU VITEZE DE  10 PÂNĂ LA 12 KM/H

Dacă ți-ai propus să ieși la alergat 3 ori pe săptămână, adoptând o viteză de 12KM/H, alege o încălțăminte cu elemente de amortizare, pentru a limita undele de șoc. Stabilitatea încălțămintei este foarte importantă pentru a susține picioarele pe tot parcursul antrenamentului.

ALERG CU VITEZE DE PESTE 12 KM/H

Pentru antrenamente sau competiții cu viteze de la 12 KM/H, alege o încălțăminte ușoară.

ALERG CU VITEZE DE PESTE 14 KM/H

O încălțăminte ușoară și dinamică va fi cea mai bună alegere pentru a-ți depăși recordul personal.
Oricare ar fi obiectivul vostru, pentru antrenamentul personal sau pentru competiții, încălțămintea de alergare performantă este adaptată pentru toate tipurile de alergători, doritori să progreseze. Cum alegeți încălțămintea?

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (4 voturi, medie: 3,25 din 5)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*