fbpx

CUM ALEGEM O ŢINUTĂ DE FITNESS CARDIO PENTRU FEMEI

Indiferent dacă sunteți începătoare sau experte în exercițiile cardio, regulate sau ocazionale, nevoile pentru îmbrăcămintea sport nu vor fi aceleași.

Cum să-ți alegi bustiera, topul, pantalonii și încălțămintea?

SUNTEŢI DIFERITE

De aceea vă invităm să citiți sfaturile noastre practice pentru a vă ajuta să alegeți un echipament potrivit pentru antrenamentul cardio pentru a vă îmbunătăți forma fizică și pentru a vă simți bine în corpul dumneavoastră!

ÎMI ALEG ŢINUTA (SUPERIOARĂ ŞI INFERIOARĂ)

În timpul unei practici de fitness cardio, săriți și faceţi mişcări la 360 de grade. Pentru a alege ţinuta cardio trebuie să vă bazați pe nivelul și pe frecvența exercițiilor care necesită o tehnologie adecvată.

2 criterii vă pot lămuri pentru a vă asigura confortul și libertatea de mișcare: eliminarea transpirației și extensibilitatea țesăturii.

1. Eliminarea transpirației

În timpul practicării  antrenamentului cardio (pe banda de alergat, bicicletă eliptică sau antrenamentul circuit), corpul transpiră și senzația de umiditate se simte rapid dacă nu purtaţi haine adecvate. De aceea, cu cât activitățile sunt mai intense, cu atât necesită țesături ce permit respiraţia. Acestea absorb umiditatea, o transferă în exterior și o difuzează pentru a se usca rapid. Pentru antrenamentele cardio intensive, alegeți îmbrăcămintea cea mai tehnică cu multă ventilație pe mijloc și spate sau în partea din spate a genunchilor.

2. Extensibilitatea

Pentru a vă simți liberă în mișcări, fără nicio constrângere, alegeţi țesături lejere şi elastice. Nici nu le veţi simţi în timpul antrenamentului şi veţi beneficia de confort maxim. Pentru antrenamentele mai intense lejeritatea unei țesături poate fi asociată cu o potrivire perfectă sau fixată pe corp, având efectul pielii secundare garantat.

Opacitatea este, de asemenea, un criteriu important: nu vreţi să împărtășiţi cu colegii de antrenament culorile lenjeriei intime, deci luaţi în considerare acest criteriu!

Acum că aveți cheia alegerii echipamentul tehnic, alegeți croiala și forma adaptată morfologiei și stilului personal!

Deci, top sau tricou? Croială lejeră sau mulată pe corp? Scurt, 7/8 sau jambiere? Talie joasa sau talie înaltă? Depinde de tine!

CUM ÎMI ALEG SUTIENUL

Sutienul este aliatul indispensabil al oricărui sportiv. Indiferent de dimensiunea taliei sau de vârstă, bustul este afectat în timpul unei activități cardio.

Sânii sunt supuși mult mai mult solicitărilor decât în viața de zi cu zi. Ei suferă mișcări și recuperări și pot cântări de până la 5 ori greutatea lor inițială, în funcție de intensitate. Purtarea unui sutien sport îți aduce suportul și confortul pentru piept în timpul unei activități fizice.

Nevoia de sprijin este legată de antrenament și de mărimea cupei:

  • Suport redus (yoga, stretching, bodybuilding) pentru activități în care mișcarea pieptului nu este intensă.
  • Suport mediu (dans sportiv, antrenament cardio) pentru activități în care mişcările sunt moderate și non-repetitive.
  • Suport ridicat (trepte, banda de alergat, trambulină) pentru activități asociate cu mișcări intense.

Pentru un piept ferm, cu cât suportul este mai intensiv, cu atât mai bine!

CUM ÎMI ALEG ÎNCĂLŢĂMINTEA

În timpul unei sesiuni de fitness, faceți diferite mișcări și nu vă doriţi să alunecaţi, cum ar fi rotații, salturi grupate, genuflexiuni sau chiar mişcări într-un ritm mai rapid sau mai lent. Aceasta este diferenţa dintre  mișcările din timpul antrenamentului şi mişcările liniare cu care este obişnuit piciorul în mod uzual. Pentru a practica antrenamentul cardio în mod confortabil și în siguranță, este important să se acorde atenție acestor trei criterii:

  • Flexibilitate multidirecțională: promovează libertatea de mișcare a piciorului, în mișcări rapide, rotații și flexiuni ale piciorului. Verificați dacă pantoful are o talpă flexibilă.
  • Amortizarea în partea din față a piciorului: protejează corpul de impacturile repetate, stabilizându-vă suportul pentru o mai bună înlănțuire a mișcărilor.
  • Suportul pe partea din față a piciorului, suportul principal pentru fitness, vă ajută să vă păstrați echilibrul când atingeți solul, pentru a schimba direcția.

Este recomandat să purtați aceeași dimensiune ca aceea a pantofilor de oraş.

Alegerea pantofilor de fitness adaptaţi antrenamentelor de fitness cardio reduce riscul de accidentare cu 24%.

CUM ÎMI ALEG RUCSACUL

Antrenamentul  de fitness cardio necesită puțin echipament, iar totul se potrivește într-un singur rucsac pentru sport. Alegeți un rucsac, un adevărat partener sportiv, pentru a vă lua lucrurile esențiale.

Aveți nevoie de un rucsac cu spațiu suficient pentru a ține costumul de fitness cardio, pantofii pentru sala de sport, un prosop, o sticlă de apă și articolele de toaletă. Vor fi foarte utile buzunarele și compartimentele pentru a vă închide telefonul și cardul de la club sau pentru a separa lucrurile după încheierea antrenamentului.

Rucsacurile noastre vin în mai multe dimensiuni și culori. Nu ezitați să le asortaţi cu ținuta și să le adaptați nevoilor voastre sportive.

Modă și sport, da este posibil! Îmbrăcămintea perfectă este un costum adaptat pentru antrenamentul cardio pe care l-ați ales, în care veți fi confortabil să faceți mișcările 360 ° cu naturalețe și în care vă veți simți bine în pielea voastră!

Total
5
Shares

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (8 voturi, medie: 4,88 din 5)
Încarc...