CELE 5 REGULI DE BAZĂ ALE SIGURANȚEI ÎN APE DESCHISE

În ciuda tuturor avantajelor pe care le poate aduce înotul în apă deschisă, este important să luați anumite măsuri de precauție înainte de a vă scufunda primul cap (și apoi restul corpului) în apele naturale. Valuri, temperaturi, curenți, vreme rea sau monștrii din adâncime (cine știe?), Pot fi obstacole în calea practicării înotului în apă liberă.

Chiar și cei mai buni dintre înotători trebuie, prin urmare, și mai presus de toate, să înțeleagă bine măsurile de securitate pentru a le respecta, pentru a asigura o ședință perfectă, fără a avea probleme.

Nabaiji vă oferă  cele 5 elemente de bază ale siguranței în apele deschise, pentru a vă ajuta să comunicați cu elementul acvatic și pentru a vă bucura din plin de ședință!

1. MONITORIZAREA

Fie ca este vorba de mare, fluviu sau lac, apele naturale sunt mai riscante și mai periculoase decât piscina.

Este important să vă concentrați asupra punctelor de apă monitorizate și să înotați în limitele zonelor de scăldat. În timpul iernii, când supravegherea nu este asigurată, alegeți în continuare locurile frecventate sau apropiate de o stație de prim ajutor.

Dacă aveți pofta nebună în de a sari în apă în timpul iernii și nu vă aflați în apropierea unui loc frecventat sau aproape de un post de prim ajutor, încercați să fiți, pe cât mai mult posibil, însoțiți sau anunțați cel puțin unul dintre prietenii voștri.

Rețineți că râurile nu sunt deseori monitorizate, cu excepția bazelor nautice apropiate. Ridicarea bruscă a apelor vă poate surprinde. Nu ezitați în acest caz să fiți însoțit la ședința de înot apă deschisă.

2. VREMEA

Fie că este bună sau rea, vremea trebuie luată în considerare pentru toate ieșirile voastre la mare.

•  DACĂ ESTE VREME BUNĂ :

Chiar dacă vă doriți să practicați în liniște și toate condițiile meteorologice sunt îndeplinite, alegeți să înotați atunci când apa este calmă și curenții nu sunt puternici. Acest lucru va fi indicat de steagul verde, portocaliu sau roșu, lângă punctele de salvamari. În caz contrar, nu ezitați să vă interesați pe Internet sau la autoritățile competente.

Uneori este doar o chestiune de doar bun simț. De fapt, înotul atunci când valurile sunt înalte sau curenții puternici, dincolo de punerea în pericol, nu va fi deloc plăcut sau productiv.

De asemenea, atunci când vremea este bună, evitați orele când soarele este puternic și utilizați un agent de protecție solară sau un costum de neopren. De asemenea, aveți grijă în aceste cazuri la deshidratare și la crampe.

Este mult soare? Ochelarii cu oglindă pot fi folositori pentru a evita suprasolicitarea și deteriorarea ochilor din cauza reflexiei luminii în apă.

• DACĂ NU ESTE VREME BUNĂ :

Ar trebui să știți că apa rece este o agresiune puternică pentru organism. Vă expuneți la riscuri cardiovasculare și intrați în hipotermie dacă intrați în apă prea repede și fără să vă gândiți bine înainte. Pentru a evita acest tip de inconvenient, intrați treptat în apă pentru a vă pregăti corpul, umezindu-vă gâtul, burta și încheieturile mâinii.

A doua opțiune este imbatabilă și presupune purtarea unui costum de baie din neopren pentru apă deschisă. Vă va proteja de rece și de pierderile de energie asociate cu acesta, oferindu-vă o mare libertate de mișcare.

3. IGIENA

Deși sunt deseori analizate, trebuie să ne amintim că apele naturale nu sunt tratate cu clor.

Poluarea și contaminarea apelor naturale trebuie luate în serios, deoarece riscurile de infecție sunt, prin urmare, mult mai mari. Probleme ale pielii, ochilor, urechilor sau ale gâtului pot fi unele din consecințele nefericite.

Prin urmare, este important să se asigure o bună calitate a apei în amonte și să întrebați autoritățile competente dacă aceasta este într-adevăr propice înotului. Dacă doriți să înotați regulat în apele naturale, discutați de asemenea cu medicul dumneavoastră.

4. PREVENȚIA

Înainte de a sari în apă, nu ezitați să definiți o distanță între două puncte care vor servi ca o limită și să înotați de-a lungul malului, niciodată în larg.

Purtarea unei căști de înot viu colorată este, se poate spune, foarte recomandat. Acesta va permite altor oameni să vă distingă în apă, precum și de la mal, în cazul în care există o problemă.

Pentru prevenirea optimă, nu uitați de prevenție având la voi un kit de prim ajutor. Se poate întâmpla să vă tăiați din cauza pietricelelor sau a scoicilor, sau să fiți pișcați de meduze. În aceste cazuri este mai bine să fii pregătit pentru orice eventualitate.

5. ASCULTAREA DE SINE

Când cineva este sportiv, are adesea tendința de a fi un pic încăpățânat … Da, este adevărat!

Deși trebuie admis că acest lucru poate reprezenta un mare avantaj pentru a excela în sport, poate deveni rapid periculos atunci când circumstanțele nu se pretează la acesta.

În ape naturale, este într-adevăr esențial să rămâi lucid pentru a fi atent la semnalele pe care le transmite corpul tău. Este foarte important să nu îți depășești limitele personale și să ajungi la epuizare în apele naturale, deoarece pericolul este omniprezent.

Prin urmare, dacă vă simțiți obosiți psihic și / sau fizic, începeți să simțiți crampe sau să vă invadeze frigul, ieșiți din apă și reveniți mai târziu la ședința de înot în ape naturale.

În cazul în care oboseala tinde să apară în timpul ședinței, echipați-vă cu o baliză de apă deschisă, în care puteți păstra uscate mai multe tipuri de aprovizionare. Acest lucru poate fi într-adevăr foarte util în timpul declanșării hipoglicemiei, al crampelor sau al răului.

După toate aceste sfaturi, voi, sportivii extremi, sunteți gata să înfruntați natura cu toată încrederea!

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...