fbpx

CE SPORT SĂ PRACTIC ÎN TIMPUL UNUI REGIM?

Dacă ar exista o rețetă miraculoasă sau o dietă de șoc pentru a pierde în greutate rapid, ar fi ceva cunoscut, însă trebuie să începeți mai întâi prin echilibrarea regimului alimentar în funcție de propria personalitate (vârstă, sex, stil de viață), apoi asociați această nouă dietă cu exercițiile fizice. Aceasta este cea mai bună ecuație pentru a vă remodela: dacă ardeţi mai multe calorii în timpul zilei decât consumați, veți elimina în mod necesar kilogramele în plus, dar pentru asta trebuie să faceți mișcare!

Antrenaţi-vă frecvent pentru a vă menține în formă!

Nu există niciun secret atunci când doriți să vă perfecționați: trebuie să practicaţi în mod regulat! Nu are niciun rost să faceţi o sesiune mare, de 2 ore, și să nu faceţi nimic altceva pentru restul săptămânii. Ca atare, vă sfătuim cu tărie să vă împărţiţi efortul: mai degrabă puțin în fiecare zi decât în același timp. Numai după câteva luni de practică, veți putea să vă vedeţi evoluția fizică.

ÎN CÂT TIMP VEŢI VEDEA EFECTELE SPORTULUI?

Sporturi acvatice: înot, aqua-ciclism, aqua-running …

De ce să nu vă aruncați puţin în apă pentru a schimba mediul? În plus, față de creşterea anduranţei și, prin urmare, arderea grăsimilor, sporturile acvatice au avantajul de a nu vă traumatiza articulațiile.  Pentru înot, focalizați-vă pe crawl și bras: aceste două stiluri au avantajul de a lucra întregul corp, ceea ce va avea un efect benefic asupra corpului.

Foarte la modă: aqua cycling și aqua-running. Aceste două sporturi sunt aceleași pe care le puteți face, de obicei, pe uscat, doar în apă! Datorită rezistenței pe care o exercită asupra corpului, veți lucra mai eficient.

CUM SĂ NE ANTRENĂM PENTRU A SLĂBI?

Motto-ul trebuie să fie consecvența. Aceasta este cea mai importantă pentru obținerea rezultatelor. Stabiliți un program sportiv pentru a vă menține pregătirea. Idealul ar fi cel puțin 30 de minute în fiecare zi sau trei sesiuni pe săptămână de la 45 la 60 de minute. Cel mai important lucru este să aveți activitate fizică regulată, mai degrabă decât rară și intensivă. Mergeți pas cu pas, fără a vă depăși limitele. Ascultați-vă corpul și raportaţi-vă la ușurința de a respira. De-a lungul întregului exercițiu, în timpul căruia trebuie sa putem respira, trebuie să fim capabil să vorbim, să spunem patru sau cinci cuvinte. Nu uitați să vă hidratați în mod corespunzător în timpul efortului! În doar două sau trei luni, puteți pierde în greutate și puteți reveni pe linie.

Acum aveți câteva sfaturi ce vă vor ajuta să pierdeți mai repede în greutate ajutaţi de sport. Nu vă impuneți niciodată o dietă prea drastică pentru că riscați să vă dezechilibrați corpul. În schimb, concentrați-vă asupra alimentației sănătoase și asupra activității fizice.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...