fbpx

BENEFICIILE SĂRITULUI CORZII

Nu, săritul corzi nu este rezervat numai elevilor! Un adevărat aliat al slăbitului, săritul corzii are multe beneficii. Tonifierea în timp ce vă distrați este posibilă datorită unei practici obișnuite care combină formarea cardio și întărirea musculaturii. Iată beneficiile săritului corzii!

DESCOPERIȚI MARCA

DEZVOLTAREA REZISTENȚEI ȘI A RESPIRAȚIEI

Săritul corzii este un exercițiu excelent pentru inimă, care favorizează rezistența musculară, cardiovasculară și respiratorie.

Ce este rezistența musculară? Reprezintă creșterea capacității mușchilor de a exercita o activitate fizică prelungită. Cu cât rezistența musculară este mai bună, cu atât va fi mai ușor să vă atingeți obiectivele și să vă îmbunătățiți performanțele.

TONIFIERE

Săritul corzii este un exercițiu de fitness complet, deoarece lucrează toți mușchii corpului.

– Partea superioară a corpului: mișcarea de rotație care acționează coarda necesită efort din partea brațelor, a umerilor și a pectoralilor.

 

– Partea inferioară a corpului: repetarea săriturilor în timpul unei perioade mai mult sau mai puțin îndelungată provoacă o contracție musculară. Gambele dumneavoastră lucrează pentru a asigura o bună amortizare la fiecare contact al piciorului cu solul. Mușchii se definesc, dar fără a crește în volum.

 

– Abdomenul: pentru a vă asigura o bună poziție și un echilibru în timpul exercițiului, trebuie să efectuați o încordare la nivelul abdomenului. Treptat, vă veți tofinia abdomenul și vă veți micșora talia!

 

PENTRU A VĂ ÎNTREȚINE

Știați? Coarda de sărit este un accesoriu de fitness care vă permite să lucrați simultan toți mușchii, iar, pentru a face față acestei activități de intensitate ridicată, organismul trebuie să utilizeze rezervele sale de energie: deci, veți arde calorii!

De asemenea, săritul corzii este un exercițiu eficace împotriva celulitei. Oscilațiile verticale din timpul saltului au efectul de masaj al țesutului muscular, care îmbunătățește circulația sângelui și previne venele varicoase și alte probleme venoase.

 

O oră de sărit coarda vă permite să ardeți același număr de calorii cât o oră de alergare. O persoană care cântărește 60 de kilograme va arde în medie 700 de calorii într-o oră.

UN MIC PLUS : AGILITATEA

Nu este ușor când începeți să coordonați brațele, picioarele … sau chiar să săriți la momentul potrivit … Pentru aceasta, săritul corzii este un exercițiu excelent de agilitate. Veți lucra la conștientizarea corpului pentru a obține fluiditate și sincronizare în mișcările voastre. Datorită alternării diferitelor sărituri și ritmuri, vă îmbunătățiți poziția și echilibrul. Sfatul nostru: alternați sărituri pe un picior, cu sărituri duble, sărituri cu coarda încrucișată, sărituri cu genunchii sus, sărituri stânga / dreapta, înainte / înapoi … dați frâu liber imaginației! Regula de aur: distrați-vă în timpul antrenamentului!

SFATURILE ANTRENORULUI

– O lungime bună a corzii: puneți un picior în mijlocul frânghiei, mânerele trebuie să vă ajungă la nivelul umerilor.

– Adoptați poziția corectă: bazinul în față, întotdeauna pe linie cu vârful picioarelor, cu o ușoară îndoire a picioarelor pentru a evita hiperextensia genunchilor.

– Mișcarea de rotație a corzii trebuie să fie produsă doar de mișcarea încheieturilor.

– Favorizați săriturile mici: săriturile prea mari vă vor obosi repede și vă veți pierde echilibrul.

– Pentru ca exercițiul să fie mai complex, există corzi cu greutate pe mâner sau puteți opta pentru greutăți pe glezne.

– Nu uitați să alternați diferite exerciții pentru a vă stimula formarea și pentru a evita plictiseala. Imaginați-vă o serie de sărituri diferite pe o muzică care vă motivează!

 

 

Prin exersare în mod regulat, efectele sunt vizibile rapid: mușchii și silueta vi se vor defini și rezistența va fi îmbunătățită. Veți înțelege că săritul corzii este un exercițiu de fitness pe care trebuie să îl practicați în mod constant!

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...