BENEFICIILE BOXULUI PENTRU FEMEI

Căutați un sport complet cu multiple beneficii, nu numai asupra corpului cât și asupra minții, atunci boxul este alegerea potrivită!

Iată 6 FOARTE bune motive să vă apucați de box:

1. ESTE UN SPORT CE TONIFIAZĂ CORPUL

Boxul este un sport cu mișcări specifice și repetate, ce promovează în mod natural tonifierea musculară. Fie prin învățarea tehnicilor de lovire sau a deplasărilor bune, fie prin exerciții de condiție fizică cum ar fi flotările, genuflexiunile sau pentru a lucra mușchii abdominali, întregul corp este solicitat și sculptat progresiv: brațele, picioarele, fesierii, printre altele.

2. VEȚI ARDE CALORII

Este un sport în care vei transpira repede. Puteți arde sute de calorii într-o oră de box. Acest lucru depinde în mod evident de nivelul vostru de intensitate, de tipul exercițiului fizic, de nivelul de fitness inițial, precum și de greutatea voastră.

Pe măsură ce arzi calorii, boxul le arde în mod inevitabil pe cele care sunt stocate sub formă de grăsime, în jurul burții, de exemplu, dar nu se oprește acolo. Boxul fiind un sport dinamic, brațele, fesierii și coapsele, beneficiază de asemenea.

3. ÎMBUNĂTĂȚIREA CONDIȚIEI CARDIOVASCULARE

Făcând box, creșteți ritmul cardiac, ceea ce ajută la întărirea mușchilor inimii. Boxul este, de asemenea, un sport care amestecă intensitatea și recuperarea. Indiferent dacă lucrați cu un sac de box, sparring sau folosind o coardă de sărituri, această muncă de interval îmbunătățește treptat rezistența și, prin urmare, funcționarea sistemului cardiovascular.

4. ÎNTĂRIREA MUȘCHILOR

Boxul nu doar sculptează mușchii, ci îi întărește în mod activ: brațele și picioarele în mod evident, dar vă ajută în mod special abdomenul, însă și spatele și șoldurile deopotrivă. Un abdomen mai puternic și mai rezistent vă va ajuta să rezistați mai mult în timpul efortului, să vă îmbunătățiți tehnica și să vă îmbunătățiți postura, precum și exactitatea mișcărilor.

5. VĂ VEȚI SIMȚI MAI BINE

Sportul este o modalitate foarte bună de a elibera endorfine, adică hormonii care oferă un sentiment de bine. Odată cu creșterea în intensitate a boxului îi veți elibera mai repede. Ce poate fi mai bine decât să te descarci pe un sac de box după o zi obositoare!

Odată cu învățarea tehnicilor de lovire, de eschivare și de deplasare, boxul este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a crește încrederea în sine. Să nu uitați că este un sport care vă face să vă împingeți limitele, ceea ce vă oferă rezistența, nu numai fizică, ci și psihică.

6. CU ECHIPAMENTUL POTRIVIT, VĂ VEȚI PUTEA ALEGE LOCUL DE PRACTICĂ

Puteți, bineînțeles, practica boxul într-o sală de gimnastică sau de box, unde se vor pune la dispoziție saci de box, scuturi etc., dar puteți de asemenea, cu echipamentul potrivit și cu un minim de spațiu, să îl puteți practicați și acasă. În funcție de dorințele și materialele voastre, o puteți face singur sau cu un partener motivat.

ÎNCĂ EZITAȚI?

Haideți! Două mici sfaturi pentru a-ți hrăni dorința!

Uită prejudecățile și stereotipurile. Boxul nu rimează cu leziuni și lovituri. TU ești cel care decide ce fel de box vrei sa faci. În ceea ce privește cardio-box, de exemplu, nu există nici un fel de sparring, păstrând în același timp toate beneficiile fizice și emoționale ale boxului. Chiar dacă faci sparring, TU ești cel care decide cu partenerul tău ce intensitate vrei sa pui.

Boxează în ritmul tău și treptat. Boxul este un sport fizic care solicită rapid sistemul cardiovascular și mușchii. Dacă sunteți nou, luați-o treptat și ascultați-vă corpul până când vă va spune că puteți merge mai departe. Pe măsură ce vă veți folosi din resursele voastre și pe măsură ce transpirați în mod inevitabil, luați zaharuri rapide și hidrați-vă.

Sper că te-am făcut să înțelegi că boxul este un sport cu multe beneficii. Fiecare beneficiu le consolidează pe celelalte, astfel încât veți vedea că boxul poate deveni rapid un cerc virtuos al vieții de zi cu zi.

 

 

 

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 1,00 din 5)
Se încarcă...