fbpx

BALONUL FERMECAT – RESPIRATIA ABDOMINALA

Namaste!

Bunatatea din mine saluta bunatatea din tine!

 

O tehnica de respiratie ce poate fi introdusa si copiilor pentru a-i invata sa se relaxeze de la o varsta foarte frageda este Balonul Fermecat-Respiratia Abdominala. Acestia se pot folosi de respiratie pentru imbunatatirea puterii de concentrare, reducerea nivelului de stres, a anxietatii si a furiei, fiind promovata starea de bine.

Aceasta este o modalitate usoara si la indemana de a-i implica in mod activ, dezvoltandu-le puterea interioara. Atat parintii, cat si copiii vor beneficia de relaxare dupa aceasta practica.

Balonul Fermecat-Respiratia Abdominala are numeroase beneficii pentru copilul tau, dat fiind faptul ca si el intalneste dificultati si conflicte pe plan emotional si psihologic şi nu are mereu toate cunostintele si abilitatile necesare care sa-l ajute sa le descifreze si sa le gestioneze.

  • respiratia constienta; dezvoltarea capacitatii de observare a respiratiei constiente in liniste
  • calmarea mintii, ajutandu-te pe tine si pe copil sa va concentrati asupra prezentului si trairilor
  • prin concentrarea asupra respiratiei, starile de anxiatate si stres dispar treptat, aparand starea de calm
  • beneficii impotriva insomniei
  • reducerea durerilor de cap
  • reducerea hipertensiunii
  • reducerea agitatiei gastrointestinale

Cum practicam Balonul Fermecat-Respiratia Abdominala?

La inceput, copilul poate sta intins pe spate, apoi, treptat, poate practica fie in sezut, fie pe scaun, pe canapea, sau pe salteluta de yoga cu picioarele incrucisate;
Se pun mainile pe burta, inspiram pe nas lent, profund, pana cand burta se umple ca un balon, iar cand expiram pe gura, burta (balonul) se dezumfla;

Apoi copilul, dupa ce invata foarte bine aceast tip de repiratie, poate repeta in timp ce respira ” SUNT CALM/CALMA ” !
O poveste relaxanta, in timp ce practica respiratia abdominala intins pe spate, il va ajuta sa aiba un somn linistit si odihnitor.
Poti practica la inceput cu copilul cate 2-3 minute o data, in fiecare zi, apoi il poti incuraja sa foloseasca acest tip de respiratie la scoala, cand are momente de tensiune, sau inainte de a adormi.
Te invit cu drag la cursurile mele sa exploram lumea minunata a lui Happy Little Yogi si vei observa diferenta!

Namaste
Cu prietenie,
MikaZen
R.Y.T by Yoga Alliance USA
www.mikazen.com
FB HappyLittleYogi & MikaZen

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (3 voturi, medie: 3,67 din 5)
Încarc...