fbpx

ANTRENAMENTUL ÎN TIMP CE SUNTEŢI BOLNAV: E O IDEE BUNĂ?

Dependent de sport sau diletant, uneori nu dorința este cea care lipsește … Dar acum, va trebui să recunoașteți că sunteți bolnav. Nasul care curge pledează pentru o pauză: este o idee bună să faceţi sport atunci când vă simțiți slăbit? De fapt, totul va depinde de simptomele dvs.

PRACTICAREA SPORTULUI CÂND SUNTEŢI RĂCIT, AVEŢI O TUSE LEJERĂ, VĂ DOARE CAPUL

Nasul curge ca o fântână, strănutaţi în mod repetat, aveţi o durere în gât … Fără îndoială, ați prins o răceală de sezon! În afara unui anumit disconfort în viața de zi cu zi, oprirea totală a antrenamentelor sportive nu este totuși o obligație. Dimpotrivă, sportul vă va permite să vă curățați sistemul și să vă vindecați mai repede.

Cu toate acestea, este o chestiune de a vă modera antrenamentele astfel încât să nu vă epuizeze. Vă sfătuim să reduceți puțin intensitatea obișnuită a activității dvs. pentru a nu fi permanent în pat.

ANTRENAMENTUL SPORTIV CÂND AVEŢI GRIPĂ, O DURERE DE STOMAC, FEBRĂ…

Aici discutăm despre o situaţie complet diferită. Gripa, durerile de stomac și alte forme ale acestora sunt adesea însoțite de febră uneori puternică. În aceste cazuri, este mai bine să vă abțineți de la toate sporturile: corpul dumneavoastră trebuie să-și concentreze toate resursele asupra vindecării.

Dincolo de simpla ascultare a corpului, iată un simplu truc pentru a ști dacă putem să ne antrenăm: spuneți-vă că simptomele care se află deasupra liniei umerilor (tuse ușoară, nas care curge, dureri de cap ușoare …) nu vă vor afecta, în general, activitatea sportivă. Tot ce se află sub linia umerilor, cum ar fi dureri de stomac sau febră, vor fi o contraindicație.

Un alt motiv viabil pentru a nu face sport în cazul unei boli mai puternice este să evitați contaminarea colegilor de antrenament! Păstrați germenii pentru dvs., rămâneți acasă la cald și vindecați-vă, este cel mai bun lucru pe care îl puteți face.

CÂND REÎNCEPEM ANTRENAMENTELE DUPĂ CE AM FOST BOLNAVI?

Nu există un calendar specific pentru reluarea sportului după ce ne-am îmbolnăvit. Fiecare persoană se va recupera în mod diferit și totul va depinde în mod evident de patologia în cauză.

Cel mai bun lucru pe care trebuie să-l faceți este să vă ascultați corpul: dacă nu simțiți nici o energie, nu vă lăsaţi tentaţi și odihniți-vă încă câteva zile. Mai bine să fiţi în formă decât să vă lungiţi starea de rău luni de zile.

În cazul în care vă îndoiţi sau aveţi simptome persistente, consultați-vă medicul: el singur vă poate ghida cu privire la procedura de urmat.

 INDIFERENT CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ FACEŢI SPORT CU REGULARITATE VEŢI FI ÎN FORMĂ PE TOT PARCURSUL ANULUI.

CU SIGURANŢĂ ESTE CEL MAI BUN MEDICAMENT PE CARE VI-L PUTEŢI ADMINISTRA! ÎNVĂŢAŢI SĂ VĂ ASCULTAŢI CORPUL ŞI TOTUL VA FI BINE.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (7 voturi, medie: 4,71 din 5)
Încarc...