AM TESTAT PENTRU DVS: CURSUL DE STEPPER

Stepper-ul a devenit una dintre cele mai populare activități cardio și constă în învățare, iar apoi se pun bazele unei coregrafii prin utilizarea unei trepte reglabile în înălțime și care permite variația intensității exercițiului.

Este o activitate care ne permite să ne antrenăm în timp ce ne distrăm și aduce beneficii fizice, dar și artistice: arderea caloriilor, întărirea întregului corp, îmbunătățirea respirației, perfecționarea posturii și coordonarea sa.

În termeni generali, programul de stepper spune multe despre beneficiile sale. De aceea am decis să testez o clasă de stepper doar pentru tine. Cinci, șase, șapte și opt!

DĂ DRUMUL LA MUZICĂ!

Stepper-ul este, evident, un curs care atrage ambele sexe, dar și vârste variate.

Pentru a vă pregăti, tot ce aveți nevoie este sticla de apă și un stepper pe care îl puteți ridica în funcție de obiectivele și de nivelul de pregătire: dacă doriți să perfecționați partea inferioară a corpului, este mai bine să nu ridicați pasul, iar dacă vreţi să vă tonifiați, treceţi la cel mai înalt nivel.

Putem începe!

O ÎNCĂLZIRE DINAMICĂ

Ca la orice curs, încălzirea este obligatorie pentru a începe. Cinci minute de pași de bază sunt necesare pentru a vă trezi mușchii: mergeți obişnuit, păşiţi cu genunchii în sus, creșteți intensitatea … sunt paşii pe care trebuie să-i ştiţi pe de rost.

REGINA COREGRAFIEI

Pentru început, învățăm coregrafia transformând pașii de bază în pași mai complecși.

Legăm diferiții pași pentru a forma coregrafia. Repetăm până când pașii arată ca secvența paşilor de mambo, twist, întoarceri și până când aceştia nu mai reprezintă un secret pentru noi.

Apoi asociem diferitele “blocuri” de pași, în acest caz o repetare de 3, pentru a face una și aceeași coregrafie. Muzica creşte în intensitate: mai tare și mai tare, mai rapidă și mai rapidă … toată lumea începe să cunoască succesiunea și să stăpânească treptat pașii … vrem să dăm totul!

FINALUL

La sfârșitul antrenamentului, toată lumea deja a învățat coregrafia de la A la Z și ajunge la “sincro”.

Și chiar dacă încă mai avem momente când corpul spune că are nevoie de o pauză, am investit multă energie și este, cu adevărat, timpul pentru repaus: mai întâi gambele, muşchii fesieri, coapsele și, în cele din urmă, spatele.

Trebuie să vă înscrieți de urgenţă!

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020