În familie, în doi sau între prieteni, cu alergarea nu e de joacă.

Mai ales că ritmul fiecăui alergător este diferit! Descoperă trucurile pentru un antrenament eficient împreună cu partenul sau partenera de alergare.

CUM SĂ STABILIM RITMUL DE ALERGARE?

Ritmul este stabilit persoana care aleargă cel mai încet. Acesta  nu trebuie să depună un efort prea intens și nici să îți depășească prea mult ritmul său de antrenament. Un ritm prea alert i-ar încetini progresul și ar crește riscul de apariție a rănilor.
Pentru un antrenament eficient, este important să stabilești planul de antrenament dinainte. Pentru a evita neînțelegerile, nu omite această etapă importantă!
Dacă alergați într-un grup restrâns, vă puteți împărți în mai multe echipe, în funcție de nivelul fiecăruia.
Mare atenție însă, cei care aleargă mai rapid nu trebuie să lase niciodată o persoană singură în spate, mai ales dacă aceasta nu cunoaște încă traseul de urmat. Aceasta ar putea să întâlnească dificultăți sau chiar să se rănească.

PUNCTE DE ÎNTÂLNIRE PE TRASEU

Pentru a nu vă pierde unii de alții, stabiliți un traseu circular, care sa nu depășească 2-3 km și porniți din același punct, dar în sens invers: astfel, vă veți intersecta din când în când!

Alergarea împreună cu mai multe persoane este o experiență, o provocare. Combină antrenamentul individual cu experiența împărtășită cu ceilalți.

BIKE AND RUN: alternați alergarea cu pedalatul

Principiul este simplu: o persoană aleargă în timp ce cealaltă pedalează și vice versa. Este o alternativă  excelentă pentru a practica alergarea cu persoane ce au un ritm diferit.

Alergătorul cel mai rapid, este urmat de o persoană cu bicicleta. Apoi, la rândul său folosește bicicleta iar persoana cu ritm mai lent poate recupera. Această practică permite sportivilor cu niveluri diferite să se antreneze în tandem.

TOLERANȚA ȘI ALERGAREA MERG MÂNĂ ÎN MÂNĂ!

Alergarea este un sport individual, dar se practică la fel de bine și în grup. Mai frumos, mai prietenos și mai motivant, antrenamentul se transformă într-un moment și mai plăcut.

Alergarea în grup presupune de asemenea și înețelegerea diferenței dintre alergători. Este important ca fiecare să fie lăsat să alerge în propriul său ritm. Toleranța, simțul umorului și respectul la adresa partenerilor de alergare sunt primordiale!
A găsi un prieten sau un membru de familie care aleargă în ritmul în același ritm ca tine poate să se dovedească destul de dificil. Folosește-ți imaginația pentru a învinge diferanța de ritm dintre dumneavoastră și ceilalți parteneri și încercați alergarea în grup. Vei vedea că este o remarcabilă sursă de motivație!
Cel care stabilește ritmul este urmat de alergătorul cel mai lent. Acesta din urmă nu trebuie să depună un efort prea intens și nici să îți depășească prea mult ritmul său de antrenament. O cursă prea mare i-ar încetini progresia și ar crește riscul de rănire.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 4,00 din 5)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020