fbpx

Dorești să-ți întărești și să-ți lucrezi centura abdominală acasă? Sau vrei să integrezi exerciții abdominale complete în programele pentru musculatură și cross training ? Îți prezentăm AB Wheel: roata abdominală care îți întărește centura abdominală, brațele și spatele.

CE ESTE AB WHEEL?

Așa cum o indică și numele – în limba engleză - AB Wheel este o roată cu care îți poți lucra mușchii abdominali. Însă nu e doar atât! În afară de faptul că lucrează toată centura abdominală, Ab Wheel permite dezvoltarea umerilor și a tricepșilor prin aceeași mișcare.
Deci cum funcționează? Ab Wheel este format dintr-o roată cu un mâner de fiecare parte, de care te sprijini pentru a efectua mișcările.
Ce lucrezi?
AB Wheel îți permite să-ți lucrezi mușchii abdominali în mod dinamic. Însă sugestia din numele aparatului este ușor limitativă: mai întâi, într-adevăr cu AB wheel vei solicita, în primul rând, tot abdomenul: marele drept, oblicii, transversalii și lombarii. Și, cum exercițiile utilizează mișcarea înainte și înapoi, îți vei lucra și umerii și tricepșii, sprijinindu-te de sol sau în pumni pentru a te stabiliza.
Obiectivele:
Grație modului simplu de utilizare, puteți adapta foarte ușor utilizarea AB Wheel în funcție de obiective. Iată câteva exemple:
În timpul unui antrenament de cross-training sau de musculatură, AB Wheel îți permite să ridici nivelul și să-ți lucrezi mușchii abdominali și brațele în mod dinamic. Iar dacă obiectivul este întărirea musculaturii, îți poți lucra centura abdominală cu un singur accesoriu, stimulându-ți, în același timp, propriocepția.
Ab wheel se adaptează nevoilor tale pentru a-ți dezvolta toată centura abdominală, umerii, tricepșii și spatele într-un mod coerent, în cadrul aceleiași mișcări.

CUM UTILIZĂM AB WHEEL ?

Principiul ab wheel este de a-ți amplasa picioarele sau mâinile pe mânere, apoi de a mișca roata pentru a efectua mișcările înainte și înapoi.
În funcție de exerciții, te poți sprijini pe sol sau pe mâini ori genunchi și poți folosi centura abdominală ca să miști AB Wheel înainte și înapoi.
Poți, de asemenea, să alegi între două moduri în funcție de poziția roții: „stabil” sau „instabil”. Astfel, poți crește sau reduce stabilitatea roții, făcând eforturi să menții o traiectorie rectilinie în timpul mișcărilor înainte-înapoi. Îți lucrezi, în plus, și propriocepția.

ABWHEEL: IDEAL PENTRU CONTURAREA MUȘCHILOR ABDOMINALI

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*