fbpx

Jeanick Landormy, antrenor  în mersul atletic, îți propune o sesiune de 8 săptămâni pentru a pierde kilograme. Descoperă programul de antrenament pentru pierderea în greutate!

Pentru a slăbi, este dovedit: trebuie să practici sportul regulat, împreună cu o alimentație corespunzătoare.  Mersul sportiv este un mijloc ideal pentru a pierde kilograme!

Timp de 4 săptămâni, îți propunem să îți ameliorezi nivelul de anduranță, apoi să schimbi puțin ritmul pentru a te ajuta în pierderea kilogramelor: trebuie să mergi cu o viteză mai mare decât de obicei, până la 6 km/h

Vei avea nevoie de un cronometru și de un ceas GPS sau o aplicație descărcată în smartphoneul tău pentru a îți putea urmări viteza mersului și pentru a realiza corect acest antrenament. Poți folosi, de asemenea, un jurnal de antrenament pentru a îți urmări progresul.

FIXEAZĂ-ȚI OBIECTIVUL!

Acesta trebuie să fie înainte de toate unul realist. Ideea principală este să îți păstrezi ritmul și să nu abandonezi după câteva sesiuni.

Între fiecare sesiune,  profită de o zi de repaus pentru te încărca cu energie  și notează în jurnalul tău de antrenament  kilogramele tale. Poți nota de asemea pauzele, alimentele consumate etc.

ÎNCEPE ÎNTOTDEAUNA PRIN ÎNCĂLZIRE

 

 

Începe sesiunea ta de mers, cu câteva minute de mers într-un ritm lent și crește pe parcurs ritmul. Dacă ai probleme cu respirația, câteva exerciții de respirație te vor ajuta. Pentru o încălzire corespunzătoare, poți face câteva mișcări pentru articulații cum ar fi rotații ale umerilor, gleznelor și ale șoldurilor.

 

 

4  SĂPTĂMÂNI DE MERS RAPID, PENTRU O CONDIȚIE FIZICĂ CÂT MAI BUNĂ!

Realizează aceste sesiuni într-un ritm constant, însă înainte de toate, în ritmul care ți se potrivește!

 

SĂPTĂMÂNA 1

 

SĂPTĂMÂNA 2

 

SĂPTĂMÂNA 3

SĂPTĂMÂNA 4

  • De știut :  te simți obosit? Poate să fie din cauza unei alimentații prea bogate. Încearcă un regim detoxofiant în timpul celor 4 sesiuni: încearcă rețete cu cât mai multe legume sau fructe  pentru energie și bea cât mai multă apă! Ai nevoie să te hidratezi corezpunzător!

 

4 SĂPTĂMÂNI  DE MERS RAPID ÎNTRE 5 ȘI 6 KM/H

 

PROGRAM SĂPTĂMÂNA I:

PROGRAM SĂPTĂMÂNA II:

 

PROGRAM SĂPTĂMÂNA III:

 

PROGRAM SĂPTĂMÂNA IV:

 

La sfârșitul fiecărei sesiuni,  timp de 5-10 minute este recomandat să faci o serie de exerciții de  stretching, pentru a te simți în plină formă!

De știut : respectând obiectivele celor 4 sesiuni, vei consuma mai multă energie decât de obicei: consumă alimente bogate în glucide,  ai nevoie de acestea pentru un aport de energie,  însă, nu uita de fucte șI legume, pline de vitamine șI minerale , necesare antrenamentului tău.
Timp de 4 săptămâni, îți propunem să îți ameliorezi nivelul de anduranță, apoi să schimbi puțin ritmul pentru a te ajuta în pierderea kilogramelor: trebuie să mergi cu o viteză mai mare decât de obicei, până la 6 km/h
Vei avea nevoie de un cronometru și de un ceas GPS sau o aplicație descărcată în smartphoneul tău pentru a îți putea urmări viteza mersului și pentru a realiza corect acest antrenament. Poți folosi, de asemenea, un jurnal de antrenament pentru a îți urmări progresul.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (2 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*