fbpx

SFATURILE NOASTRE PENTRU A EVITA ACCIDENTĂRILE PE SKATEBOARD

Sport extrem prin excelență, skate-ul îți oferă adevărata senzație de libertate. Dar, aceste figuri spectaculoase se execută, de multe ori, cu prețul câtorva riscuri.

Pe rampă, pe module sau pe stradă, skaterul nu este niciodată ferit de accidentări. Iată câteva reguli de urmat pentru a menține creșterea nivelului de adrenalină fără a termina pe morfină.

 

ACCESORII DE PROTECȚIE Vs. ACCESORII DE MODĂ

Pentru a preveni eventualele accidentări, cel mai bine este să protejați locurile importante expuse în timpul mersului pe skate: în special capul, încheieturile și genunchii. Cu accesorii de protecție, cum ar fi cască, genunchiere, protecție pentru încheieturi sau chiar mănuși întărite, este posibil să nu evităm căderile, dar deraparea să fie mai controlată

Accesoriile necesare pentru skateboarderii de rampă care se ridică în mod regulat la înălțime, protecțiile lor sunt rareori apreciate printre skaterii de stradă care îi învinuiesc pentru constrângerea libertății de mișcare. Argumentul este neîntemeiat, pentru că pentru a te întoarce într-un flip 360 crooked grind va face amicii tăi să uite rapid faptul că tu porți protecție care nu este chiar atât de în vogă.  

– Nu uitați că accidentările sunt inevitabile și că protecția vă va permite pur și simplu să cădeți fără a suferi și, prin urmare, să progresați mai repede! –

NU ESTE IMPORTANTĂ CĂZĂTURA, CI ATERIZAREA

Dacă în  skate căzăturile sunt inevitabile, puteți limita întotdeauna rupturile cu câteva reflexe simple pentru a gestiona recepția. Sfaturi adaptate fiecărei situații există pentru a vă ajuta să absorbiți șocurile:

  • Căderea pe față: întoarceți capul, protejați-vă brațele și răsuciți-vă pe umăr (Sfat: dacă purtați genunchiere, puteți, de asemenea, să alunecați pe genunchi);
  • Căderea pe spate: întoarceți capul, strângeți-vă picioarele și apoi amortizați căderea cu mâinile pe pământ;
  • Căderea pe lateral: cădeți pe un singur braț și rotiți-vă spatele pentru a proteja capul.

În sfârșit, ne gândim întotdeauna la viteză: aceasta are o influență directă asupra căderii, dar și asupra puterii impactului. Pentru a termina frumos cu o viteză susținută, este mai bine să continuați mișcarea (de alergare, de rotire, de alunecare) în loc să impuneți o forță de frânare bruscă și violentă ce va forța amortizoarele.

În general, vom rămâne flexibili pe placă sau în exterior, în special pentru a nu cădea abrupt pe bitum și pentru a reduce riscul de rănire.

 

PÂNĂ AICI, TOTUL ESTE BINE : RECAPĂTĂ ÎNCREDEREA

Frica de rănire este adesea cauza rănirii în sine: reținerea vă limitează controlul și capacitatea de a face ceea ce trebuie. Dar știți că accidentarea nu este niciodată o fatalitate și face parte și din învățarea unui truc. Deci încrederea este întotdeauna aliatul numărul unu al skaterului. Ai o pasă proastă? Nu trebuie să ezităm: ne întoarcem pe skateboard, încercăm din nou figura și lăsăm blocajul mental psihanalistului. În același timp, gândiți-vă să variați încercările în funcție de loc și figuri pentru a învăța să le îmbogățiți progresiv.

Atenție de asemenea la excesul de încredere care te vor face să îți supraestimezi talentul.

Cu cat și se umflă mai mult gleznele, cu atât vei avea riscuri mult mai inutile și periculoase. Placa căutată trebuie să rămână la îndemâna ta: picioarele pe placă cu siguranță, dar picioarele pe pământ mai presus de toate. Când încerci un truc într-un loc care te sperie, trebuie să începi simulând trucul fără a-ți asuma riscuri. Făcând acest lucru, este ca și cum locul respectiv devine “mic” și “accesibil” în timpul antrenamentului, până când vă simțiți bine și într-adevăr vă angajați să vă întoarceți la truc.

Deci suntem plini de încredere, fără să uităm niciodată să ne recunoaștem limitele. Deoarece între cele două, este adesea problematic – ca întotdeauna în skateboard – să găsim echilibrul corect.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (2 voturi, medie: 3,00 din 5)
Se încarcă...