De obicei iarna și mai ales în timpul sărbătorilor, majoritatea dintre noi au pus deoparte sportul. Rezultatul este de cele mai multe ori acumularea de kilograme în plus într-un timp scurt. Din fericire, am decis, de asemenea, să începem anul pe drumul cel bun pentru a elimina excesul de greutate pe care l-am acumulat în atât de puțin timp! Nabaiji vă propune, prin urmare, să (re)veniți la înot. De ce? Din nenumărate motive, dar mai ales pentru că este unul dintre sporturile cele mai complete și consumatoare de energie, arzând astfel maximum de calorii în timp ce promovează creșterea musculară. Iată detaliile:

PIERDEREA ÎN GREUTATE ȘI TONIFIEREA PRIN ÎNOT

Fie în scopul de a pierde kilogramele în plus sau de a păstra silueta, înotul rămâne (urmat de o dietă echilibrată, desigur) una dintre cele mai eficiente modalități de a vă atinge obiectivele. Înotul este un sport care consumă multă energie. Practicat în mod regulat într-un ritm moderat și având grijă să diversifici exercițiile, acesta arde aproape 600 de calorii!

SCULPTAREA ABDOMENULUI PRIN ÎNOT

Brasul vă va întări centura abdominală. Înotul crawl și crawl-ul pe spate vă va ajuta să pierdeți surplusul acumulat în zona bazinului în timp ce solicitați mușchii oblici. Fluturele rămâne, fără îndoială, cel mai favorabil înot pentru munca abdominală. Nu vă zgârciți niciodată cu exercițiile de picioare, ele sunt foarte eficiente pentru întărirea abdomenului! Cel mai important, fără prea mult efort, concentrați-vă asupra hidrodinamicii voastre, rămânând conectat în înot, prin contractarea abdomenului, acest lucru vă va ajuta să lucrați în mod eficient, fără să vă obosiți.

COMBATEREA STRESULUI ȘI A ANXIETĂȚII PRIN ÎNOT

După vacanță și sărbătorile de Crăciun, cel mai complicat este să-ți părăsești canapeaua și mâncarea bună pentru rutina sufocantă atât de cunoscută „Mașină – Muncă – Somn”? Nu vă panicați! Anti-stres dovedit de mult timp, înotul vă va permite fără a vă deranja să combinați plăcerea cu viața activă. Prin natura ei repetitivă, permite un sentiment de „a lăsa să plece” pentru a uita de grijile zilnice. În plus, în timpul efortului, și chiar mai mult în plutirea în mediul acvatic, organismul secretă endorfine (hormonii de plăcere) care cauzează un sentiment general de bunăstare. În cele din urmă, practicat seara, efortul va provoca o oboseală sănătoasă, care vă va permite să dormiți mai bine și să beneficiați de un somn reparator care nu poate fi neglijabil pentru a re-ataca o altă zi de munca. Și pentru că este bun pentru moral, înotul ar trebui să se facă fără moderare!

ÎMBUNĂTĂȚIREA MUSCULATURII ȘI CARDIO PRIN ÎNOT

Înotul permite să lucreze în mod echilibrat și omogen toate grupele musculare ale corpului nostru. Nu toate tipurile de înot vă vor aduce același beneficiu, ceea ce ne va permite, prin schimbarea exercițiilor de înot, sa solicitam mușchii pe care dorim sa îi dezvoltam în special. Nu uitați să vă diversificați antrenamentele pentru a lucra toți mușchii corpului vostru pentru a-l modela într-un mod armonios și pe gustul vostru!

ÎNTĂRIREA PIELII PRIN ÎNOT

Nimic mai bun să te trezească și să te tonifice decât să te arunci în apă … Ei bine, pentru piele și mușchi este la fel! Înotătorii au acest prim avantaj de a beneficia de virtuțile și beneficiile mediului acvatic. Presiunea apei care trece peste corpul vostru provoacă un efect circulator, de masaj și de drenare, permițând pielii să devină mai fermă și celulitei să se estompeze.

MOTIVELE PENTRU A ÎNCEPE SĂ ÎNOTĂM IARNA

Adăugând la acest lucru practicarea regulată a înotului prin promovarea lucrărilor picioarelor, va scoate depozitele de grăsimi stocate local și, astfel, se vor obține rezultate uimitoare privind aspectul pielii și tonicitatea mușchilor.

Deci ? V-ați convins? Sunteți pregătiți să vă apucați de înot ?

Descoperă toată gama

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (3 voturi, medie: 3,33 din 5)
Se încarcă...