FOLOSEȘTE-ȚI BRAȚELE  ÎN SESIUNEA TA DE MERS!

Pe lângă picioare, este recomandat să îți lucrezi și brațele în timpul sesiunii tale. Mișcarea acestora te va ajuta să îți stabilești ritmul. Iată câteva sfaturi pe care să le ai în vedere în timpul sesiunii tale de mers:

«  Este la fel de important să te concentrezi și pe mișcarea brațelor, nu doar pe cea a picioarele. Folosind brațele  îți vei lucra mușchii abdominali, îți vei subția talia, consumând mai multă energie în timpul sesiunii tale. Dacă obiectivul este să faci sport pentru a îți lucra mușchii, este ideal. »

 

MIȘCĂ-ȚI BRAȚELE PE LÂNGĂ CORP

La fel ca și mișcarea picioarelor, mișcarea brațelor tale ar trebui să fie cât mai fluidă.  Mișcarea brațelor este un mijloc ideal pentru a elibera tensiunile, cât și pentru a evita durerile la nivelul umerilor, gâtului și spatelui.

Emmanuel Lassale, consilierul nostru în mers sportiv,  te sfătuiește ca înainte de antrenament, să îți miști brațele  în repaus în fața unei oglinzi, pentru ca mișcarea brațelor să devină cât mai naturală. Acesta este un excercițiu ideal pentru încălzire!

 

REALIZEAZĂ CORECT MIȘCAREA BRAȚELOR

1/ LA PLECARE: BRAȚUL TĂU FORMEAZĂ UN UNGHI DREPT 

Brațele tale formează un unghi de 90°. Umerii sunt relaxați și poziționați nici prea sus, nici prea jos. Menține pumnii închiși, dar nu strânși.

2/ BRAȚELE TALE TREBUIE SĂ SE MIȘTE ÎN FAȚĂ  ȘI ÎN SPATE

Mișcă-ți brațele în față și în spate cât mai natural pe lângă corp. Pumnul nu trebuie să coboare mai jos de șolduri.

Mâna nu trebuie să fie mai sus de stern, pentru că riști să încetineşti ritmul sesiunii tale de mers.

 

3/ NU UITA DE UMERI!

Atunci când efectuezi mișcarea brațelor, mobilizează-ți umerii pentru mai multă propulsie în timpul mersului.

Important este să îți miști brațele în ritmul piciorului opus: atunci când mâna ta stângă este în față, piciorul stâng este în spate.
Pe lângă picioare, este recomandat să îți lucrezi și brațele în timpul sesiunii tale. Mișcarea acestora te va ajuta să îți stabilești ritmul. Iată câteva sfaturi pe care să le ai în vedere în timpul sesiunii tale de mers:

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020