Cauți un program de menținere în formă sau încerci să reîncepi ușor activitățile sportive? Prin acest antrenament de 4 săptămâni, îți vei atinge obiectivul de a alerga 5 km în 50 de minute de mers rapid.

Pentru a începe ușor antrenamentele, este nevoie ca mai întâi să îți dezvolți rezistența. Vei observa că viteza va veni de la sine, pe măsură ce te vei antrena. Privește timpul indicat drept obiectiv, nu ca pe o constrângere pentru a-ți ameliora timpul de mers în 5 km.
Poți desfășura acest antrenament de 4 săptămâni singur sau alături de un grup, o dată la două zile, ajutându-te de un ceas GPS sau de o aplicație mobilă, pentru a-ți monitoriza activitatea.
Planul tău de antrenament

Săptămâna 1

  • Luni: Mergi 3 km în 34 minute.
  • Miercuri : Mergi 5 minute cu o viteză obișnuită, apoi, timp de 20 de minute alternează 2 minute de mers rapid, între 5 și 7 km/h, cu 1 minut de mers la o viteză obișnuită.
  • Vineri : Mergi 4 km în 46 de minute.
  • Duminică : Mergi 3 km în 32 de minute.

Săptămâna 2

  • Marți: Mergi 4 km în 44 de minute.
  • Joi : Mergi 5 minute cu o viteză obișnuită, apoi, timp de 25 de minute alternează 2 minute de mers rapid, între 5 și 7 km/h, cu 1 minut de mers cla o viteză obișnuită.
  • Sâmbătă : Mergi 3 km în 30 minute.

Săptămâna 3

  • Luni: Mergi 4 km în 42 de minute.
  • Miercuri : Mergi 5 minute cu o viteză obișnuită, apoi, timp de 30 de minute alternează 2 minute de merg rapid, între 5 și 7 km/h, cu 1 minut de mers la o viteză obișnuită.
  • Vineri : Mergi 3 km în 28 de minute.
  • Duminică : Mergi 5 km în 53 de minute.

Săptămâna 4

  • Marți: Mergi 4 km în 40 de minute.
  • Joi : Mergi 5 minute cu o viteză obișnuită, apoi, timp de 35 de minute alternează : 2 minute de mers rapid, între 5 și 7 km/h, cu un minut de mers la o viteză obișnuită.
  • Sâmbătă : Poți, în sfârșit, să mergi 5 km în 50 de minute, cu o viteză de 6 km/ h!
  • Sfat : Fie că alegi să urmezi acest program pentru a pierde din greutate, sau doar pentru a te menține în formă, nu uita că cel mai important este rămâi motivat.

Sursă : Newfeel
Cauți un program de menținere în formă sau încerci să reîncepi ușor activitățile sportive ? Prin acest antrenament de 4 săptămâni, îți vei atinge obiectivul de a alerga 5 km în 50 de minute de mers rapid.

DESCOPERĂ GAMA NOASTRĂ DE INCALTAMINTE PENTRU MERS SPORTIV

DESCOPERĂ DECATHLON COACH

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (2 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020