fbpx

Respiri un pic mai greu în timpul zilei și vrei să îți recapeți forma fizică? De ce să nu profiți de beneficiile antrenamentelor cardio? Iată câteva sfaturi pentru a începe cu dreptul!
Trebuie să știi că fitness cardio este o activitate sportivă mai degrabă energică, ce îți permite să lucrezi la respirație, anduranță și activitate cardiacă, după cum o arată și numele …
„Persoanele care încep să practice această activitate doresc uneori să slăbească, alteori să-și tonifice anumite părți ale corpului sau să-și îmbunătățească rezistența.” spune Emilie Vandroth, antrenor de dans Domyos. Fitness cardio înseamnă și un excelent mod de a te descărca, de a te deconecta și de a petrece puțin timp cu tine însuți. „Se transpiră mult și se elimină toxine! Chiar dacă unora li se pare greu la început, cei care aleg să continue, transformă această practică într-o adevărată plăcere”.

Bicicleta și bicicleta eliptică pentru începători

Există câteva trucuri care să te ajute să începi cu bine fitness cardio și să nu te oprești la jumătatea drumului? „Recomand persoanelor care sunt începătoare să lucreze la aparate, precum bicicleta sau bicicleta eliptica”, spune în continuare Emilie. ,,Cursurile de bike, de exemplu, permit revenirea în formă fără să aibă impact asupra corpului, și îndeosebi asupra articulațiilor, la începutul activității. Începând cu 20 sau 30 de minute de efort la aparate îți pregătești corpul mai ușor, fără a-l suprasolicita la început.”

Durerile musculare și starea de bine

Faptul că lucrezi la aparate și nu treci imediat la o activitate dinamică, nu faci sărituri și serii de mișcări, te va ajuta să reîncepi moderat și cu mai puțină presiune pentru organism. „Trebuie să obișnuim corpul la efort și să-l pregătim temeinic, pentru a evita accidentările care pot apărea”, subliniază Emilie. Atenție, vei avea fără îndoială câteva dureri musculare, sunt greu de evitat, însă după 15 zile, o lună, vei simți primele efecte pozitive ale antrenamentului …”La aparate vom putea lucra la rezistență, însă și la efortul mai concentrat, urmând de exemplu programul fracționat.”

Încadrare și consiliere

Pentru a reîncepe în bune condiții, nu ezita să soliciți ajutorul unui antrenor, să-i ceri sfatul. În funcție de obiectivele tale, care trebuie să fie realizabile, astfel încât să nu te descurajezi rapid, antrenorul te va îndruma. „Încadrarea este necesară atunci când începem sau când reluăm o activitate sportivă”, ne asigură Emilie. „Antrenorul te va asculta, va lua în considerare obiectivele pe care ți le-ai propus și îți va propune exerciții cu durate și intensități diferite. El te va motiva, fără a întinde coarda prea mult!” Stabilirea obiectivelor este importantă: acest lucru îți va permite să observi progresul și să te bucuri de primele rezultate.

Un echipament și prieteni

Pentru a îți îmbunătăți condiția fizică și pentru că trebuie să știi și când să-ți faci o mică bucurie, alege să achiziționezi o ținută confortabilă și care să-ți placă. „O bustieră bună și încălțămintea potrivita sunt esențiale”, arată Emilie. Fă-ți o bucurie, este momentul cel mai bun! Și apoi, pentru și mai mult sprijin în timpul acestei practici, încearcă să motivezi mai multe persoane. „Antrenamentul, în cuplu sau cu prietenii, te motivează și te ajută să te ții de treabă chiar dacă uneori începutul este mai greu”, subliniază Emilie. „Cei care practică sport se pot susține unii pe ceilalți.” Pentru a începe cu bine antrenamentul, stabilește ședințe regulate și o rutină sportivă. Și încearcă să te ții de ele! Acestea au fost cateva sfaturi si trucuri pentru a începe cu bine anternamentul Iată câteva sfaturi și trucuri pentru a începe cu bine anternamentul. Sperăm să te ajute și să-ți permită să începi în cele mai bune condiții!

FITNESS CARDIO: 5 SFATURI PENTRU ÎNCEPĂTORI

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*