fbpx

Exercițiile de stretching sunt necesare pentru a efectua mișcări corespunzătoare ale picioarelor și ale brațelor. Acestea au scopul de a relaxa mușchii. În plus te vor ajuta să câștigi flexibilitate și să eviți leziunile și entorsele.

Ai posibilitatea de a efectua exercițiile de stretching înainte și după încălzire,  dar și la finalul sesiunii după ce vei încetini ritmul. Pentru ca exercițiile să aibă un efect optim, este important să acorzi o atenție sporită respirației.

Atenție: exercițiile de stretching nu trebuie efectuate niciodată la frig. Important este să îți asculți corpul, pentru a nu simți nici o durere în timpul antrenamentului tău.

DOUĂ  EXERCIȚII DE STETCHING PENTRU GAMBE ȘI TENDONUL LUI AHILE

Sprijină-te de un arbore, îndoaie piciorul drept și ține piciorul stâng în spate. Important este ca spatele să fie drept, avansează cu genunchiul către arbore. Menține poziția între 10 și 15 secunde, apoi schimbă de 2 sau 3 ori piciorul.

PENTRU GLEZNE : EXERCIȚII CALCÂI– VÂRF

Spatele drept, efectuează o mișcare de balans în spate și în față, din călcâi  până în  vârful piciorului.
Exercițiile de stretching, sunt necesare pentru a efectua mișcări corespunzătoare ale picioarelor și ale brațelor. Acestea au scopul de îți relaxa mușchii. În plus te vor ajuta să câștigi în flexibilitate și să eviți leziunile și entorsele.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*