CUM SĂ NE CREĂM PLANUL SPORTIV?

Nu este întotdeauna ușor să te apuci de sport. Pentru a vă ajuta să vă organizați sesiunile de fitness de la începutul anului școlar, l-am sunat pe Olivier, antrenorul nostru. Urmați sfatul său pentru a vă crea planificarea sportivă.

METODA CORECTĂ PENTRU PLANNING-UL SPORTIV

Pentru început, trebuie să vă deschideți calendarul și să vă definiți programul sportiv. Pentru a rămâne motivat, eficient și cu rezultate, trebuie să scrieți în el zilele, orele și durata instruirii și, mai presus de toate, să nu vă abateţi de la program. Alegeți 2 sau 3 zile din săptămână, cu cel puțin 1 oră liberă (pentru 30 de minute de activitate).

Dacă aveți posibilitatea să mergeți la o sală de sport, verificați programul cursului și alegeți activități în funcție de obiectivelepe care vi le-ați propus. Dacă preferați să faceți exerciții în aer liber, mergeți să alergaţi sau alegeți o plimbare cu bicicleta. Dacă timpul nu permite sau nu aveți o sală aproape de casă sau de locul de muncă, antrenați-vă acasă cu sesiunile video, Domyos Live. Acestea sunt disponibile live sau la cerere şi sunt prezentate de antrenori profesioniști). Dacă este posibil, stabiliți-vă 2 sau 3 antrenamente pe săptămână și acordați-vă o zi de pauză între fiecare.

Pentru a avea un program complet de fitness, vă sfătuim să alternați antrenamentele de tonifiere a mușchilor din orele de grup (în sala de sport sau cele video, de exemplu programe de exerciții pentru partea superioară a corpului și programe de exerciții pentru partea inferioară a corpului folosind ganterele, o bară de greutate sau greutatea propriului corp) cu antrenamente în stil cardio, în şedinţe de grup, în sală sau video (aerobic, ciclism, dansuri latino). Dacă nu sunteți un adept al lecțiilor de grup, puteți, de asemenea, practica la aparate de fitness sau cardio în sala de gimnastică sau acasă.

3 REGULI DE AUR PENTRU A RESPECTA PLANNING-UL SPORTIV

  •  Regula nr. 1: începeți prima sesiune luni

Este mai bine să începeți activitatea sportivă la începutul săptămânii pentru că oboseala cauzată de activitatea profesională sau de cea casnică nu este încă simțită. Cu cât începeți mai târziu în cursul săptămânii, cu atât este mai probabil să nu vă finalizați antrenamentele. Deci, planificați-vă ședințele sportive ca întâlniri pe care nu le puteți anula.

  •  Regula nr. 2: alegeți momentul ideal

Încercați să găsiți o fereastră în timpul zilei pentru o sesiune de la 30 de minute la 1 oră de exercițiu (fie dimineața, la amiază, după-amiaza, seara). Notă: dimineața și amiaza vor fi mai favorabile pentru că sunteți mai odihniți.

  •  Regula nr. 3: eliminați la maximum constrângerile

Uitați toate scuzele care ar putea să vă facă să pierdeți o sesiune de fitness: nu ați dormit suficient cu o noapte înainte, aveți prea multă treabă de făcut, sala este prea departe…

Deci, dacă ar exista o singură regulă de reținut, aceea este de a planifica în prealabil activitatea sportivă: zilele, momentele și durata instruirii. Și ţineţi-vă de acestea!

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020