CE SPORT VĂ AJUTĂ SĂ AVEȚI UN ABDOMEN PLAT?

Uitați de pastilele magice și alte metode „miraculoase”. Pentru a avea un abdomen plat, există două elemente imperative: faceţi sport și mâncați corect! Dacă urmați sfaturile care urmează, vă promitem că veți obține rezultate bune, totul este să fiți motivați. Urmați ghidul!

PENTRU A AVEA ABDOMENUL DORIT AVEȚI GRIJĂ LA ALIMENTAŢIE!

Înainte chiar de a începe să faceţi sport, una din cheile succesului va fi să mănâncați mai sănătos. Spuneţi „la revedere” prăjiturilor, tartelor sau kebap-ului şi „bine aţi venit” legumelor, cerealelor integrale și leguminoase, bogate în fibre și, prin urmare, favorabile tranzitului intestinal.

De asemenea, puteți merge cu ochii închiși pe așa-numitele alimente probiotice: iaurturile, castraveţii, kefirul sau pâinea dospită; ele vă vor îmbunătăți digestia.

În general, concentrați-vă asupra alimentelor cu conținut scăzut de calorii, care au valori nutriționale ridicate, cum ar fi legume gătite, bogate în fibre și mai uşor de digerat. De asemenea, sunt binevenite cărnurile albe, peștele și alimentele amidonice (în cantități mici la fiecare masă). Nu uitați să mâncați încet: este esențial ca digestia să fie cea mai bună posibilă.

Un ultim sfat: beți multă apă, mai degrabă în afara meselor. Apa, ceaiul și infuziile vă vor fi cei mai buni prieteni.

PENTRU A VĂ LUCRA ABDOMENUL CONCENTRAŢI-VĂ PE CARDIO!

Pentru a reduce grăsimea în general, mai ales în zona abdomenului, cardio este cu siguranță cea mai bună soluție. Puteți să o practicați în diferite forme: marșul sportiv, alergarea, burpees, săritura cu coarda, înotul, ciclismul. Indiferent de alegerea voastră, cu cât veţi practica mai mult acel sport, cu atât mai eficientă va fi scăderea în greutate. După 45 de minute, în medie, organismul va avea nevoie să profite de grăsimea profundă. Staţi liniştiţi, este pentru o cauză bună!

De asemenea, s-ar putea crede cu ușurință că a face abdomene în masă este modalitatea perfectă de a obține un stomac plat. Ghinion, nu este cazul: tradiționalul “abdomen” vă va face să câștigați volumul, care nu este în mod special obiectivul.

AVEŢI ACUM DE PARTEA VOASTRĂ TOATE ATUURILE PENTRU A VĂ ATINGE OBIECTIVUL. RĂMÂNEŢI RĂBDĂTORI ŞI MOTIVAŢI: REZULTATELE SE VOR VEDEA MAI TÂRZIU.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (3 voturi, medie: 5,00 din 5)
Încarc...

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020