CE SPORT SĂ PRACTICĂM DUPĂ O ACCIDENTARE ?

După o rănire și perioada de convalescență care vine cu aceasta, este posibil să trebuiască să practicați alte discipline sportive înainte de a vă întoarce la sportul preferat … Vă oferim două, trei sfaturi pentru a gestiona corect această perioadă de tranziție!

Când organismul spune stop după prea mult efort sau un accident, trebuie să încetinim și uneori chiar să ne oprim. Un moment nu întotdeauna ușor de trăit atunci când sportul este una din plăcerile tale zilnice!

Înainte de a vă relua sportul preferat, va trebui cel mai probabil să practicați alte tipuri de zbor, pentru a vă recupera complet de la accidentarea voastră.

Acest lucru vă va oferi posibilitatea de a descoperi noi discipline.

Vă spun mai mult despre acest subiect, datorită sfatului lui Adrien Lelong, osteopat.

 Ascultați-vă corpul și sfatul medicului !

Diferitele tipuri de accidentări existente nu vor necesita aceeași îngrijire sau aceeași durată de recuperare. Este important să respectați o perioadă de odihnă și să urmați sfatul medicului dumneavoastră, înainte de a lua în considerare reluarea activității fizice.

“Recuperarea sportului trebuie să fie progresivă, vă asigură Adrien Lelong. Unul dintre primele principii este acela de a fi atent și de a asculta cum reacționează corpul vostru când este solicitat din nou. Plecând de la aceste date, practicianul va putea continua programul de reabilitare sau va fi reorientat într-o direcție diferită “.

Lăsăm deoparte greutatea corpului…

Osteopatul pledează pentru o recuperare bună, practicând sportul folosind mai puțin greutatea corpului, cum ar fi ciclismul sau înotul. “Ideea este de a minimiza pe cât posibil impactul asupra pământului, care lovește cu greutatea corpului pe articulații și astfel să evităm sportul traumatic”. Practica acestor sporturi va permite reducerea la minim a pierderii de masă musculară și reintrarea în formă pentru a reveni apoi la alergare sau baschet. “Astfel, nu începem de la zero când reluăm activitatea fizică. De exemplu, înotul stimulează foarte bine sistemul muscular. ”

Treziți-vă musculatura

Apoi, pentru a trezi musculatura ce a fost latentă pentru câteva săptămâni deja, culturismul poate fi un aliat excelent înainte de a reveni în inima problemei! “Ceea ce este interesant în ceea ce privește culturismul, fitness-ul ușor sau pilates este că puteți viza anumite zone pentru a le (re)lucra”, spune osteopatul. Veți pregăti astfel câteva grupe musculare pentru reluarea antrenamentului. O oportunitate, pentru unii dintre voi, poate fi descoperirea plăcerii unor noi practici sportive …

În concluzie, pentru o bună revenire în activitate, luați-o ușor, înconjurați-vă și respectați recomandările profesioniștilor din domeniul sănătății! Nu uitați să vă hidrați, pentru a preveni crampele și tendinita la maxim.

Sylvia FLAHAUT

Redactor Décathlon

Călăreț pasionat, alergătoare în timpul liber (foarte puțin), refuz sportul în toate modurile, mai ales în munca mea, legată de scris.

Jurnalist sportiv de zeci de ani, convins de beneficiile pe care ni le poate aduce sportul, îmi place să transmit informațiile bune în această chestiune și să împărtășesc sfaturile care mi se oferă!

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...