fbpx

CE ACTIVITATE PUTEŢI PRACTICA DACĂ SUNTEȚI SUPRAPONDERAL ?

Sunteți supraponderal și doriți să reluați sportul? Dacă nu știți de unde să începeți sau ce activitate să alegeți, urmați sfaturile noastre.

DE CE SĂ FACEȚI ACTIVITATE FIZICĂ ?

Nu vom înceta niciodată să o repetăm: sportul este bun pentru sănătatea ta. În plus față de o dietă sănătoasă și echilibrată, aceasta ajută la lupta împotriva excesului de greutate. De fapt, prin arderea caloriilor, sportul ajută la menținerea sau pierderea în greutate. Efectuarea exercițiilor va stimula sistemul nervos simpatic și va îmbunătăți eficient nivelul insulinei (hormonul de reglare al nivelului glucozei din sânge), care ajută la distrugerea grăsimii. După o dietă sau o scădere inițială în greutate, impactul activității fizice asupra pierderii în greutate este și mai important.

Sportul contribuie, de asemenea, la prevenirea și tratamentul bolilor legate de aceste kilograme în plus, cum ar fi diabetul de tip 2 sau artroza. Dar asta nu este totul: practicarea activității fizice oferă un adevărat sentiment de bunăstare. Nimic nu se compară cu redescoperirea gustului efortului. Pentru a vă simți bine atât la nivel mental, cât și la nivel fizic, spuneți stop sedentarității!

 

BENEFICIILE SPORTULUI ASUPRA CORPULUI

RECONECTAȚI-VĂ CU SPORTUL

Pentru a vă ajuta să mențineți o greutate stabilă sau să scăpați de kilogramele în plus, în caz de obezitate, începeți activitatea sportivă prin mersul pe jos. Este o modalitate bună de reconectare cu sportul.

În călătoriile de zi cu zi, orice ocazie este bună pentru mersul pe jos. Ascensorul vă face cu ochiul? Alegeți mai degrabă scările.

Luați autobuzul sau metroul? Coborâți cu o stație mai devreme decât cea la care trebuie să ajungeți.

Încercați să faceți plimbări de cel puțin 3 ori pe săptămână. Pentru a nu obosi prea repede, progresați pas cu pas. Faceți o plimbare de 15 minute mai întâi și când vă simțiți capabili, treceți la una de 30 de minute. Odată ce acest prag de 30 de minute a fost atins, accelerați ritmul. Și de ce să nu încercați mersul nordic?

MERSUL SPORTIV VS. MERSUL NORDIC : LUPTA

CE ACTIVITATE FIZICĂ SĂ ALEGEȚI ?

Sunteți hotărât să deveniți din nou sportiv? Orientați-vă spre o activitate în care nu contează greutatea corporală, care ușurează articulațiile. Ca atare, înotul sau pedalarea pe o bicicletă de apartament în poziția șezut sunt activități sportive recomandate. Acestea ajută la prevenirea durerilor la genunchi. De asemenea, puteți alege banda de alergare, un dispozitiv eficient de antrenament cardio care vă permite să alergați în propriul ritm.

Aceste 3 activități, fără risc pentru articulații, vă vor ajuta să ardeți calorii, să vă dezvoltați mușchii corpului și să vă îmbunătățiți respirația.

LA CE RITM ?

La fel ca și în cazul mersului pe jos, este recomandabil să reluați sportul treptat. Setați un program de antrenament pentru a începe (dacă nu știți cum să faceți acest lucru, aplicația Decathlon Coach vă poate ajuta). Antrenați-vă, de preferință, dimineața pentru o eliminare mai rapidă. Ritmul potrivit? Mai întâi, antrenați-vă în sesiuni de 30 de minute, de 3 ori pe săptămână. Apoi, măriți ritmul pe parcursul lunilor.

Simțiți-vă liber să țineți un jurnal în care veți nota toate performanțele. Acest lucru vă va permite să cunoașteți progresul dvs.: intensitatea exercițiului sau numărul de kilometri parcurși …

În cele din urmă, este foarte important să vă ascultați organismul. Este mai important să acordați atenție modului în care vă simțiți, decât să urmăriți o cifră pe cântar.

DESCOPERIȚI DECATHLON COACH

Veți înțelege că sportul este recomandat tuturor.

 

Pentru a vă redresa silueta și pentru a vă tonifia corpul, nu uitați să completați sesiunile de antrenament cu exerciții de întărire a mușchilor.

 

În cele din urmă, dacă aveți îndoieli, nu ezitați să apelați la sfatul medicului înainte de a vă întoarce la activitatea fizică.

 

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (3 voturi, medie: 3,67 din 5)
Încarc...