PIERDEȚI ÎN GREUTATE PRIN ARDEREA UNUI NUMĂR MAI MARE DE CALORII

Rezistența apei este de 15 ori mai mare decât cea a aerului. Astfel, activitățile acvatice necesită un consum energetic mai consecvent decât sporturile care nu sunt practicate în apă. În apă, corpul arde mai multe calorii chiar și rămânând imobil, întrucât temperatura corpului (37°) este superioară temperaturii apei (28-30°).

Pentru activitățile acvatice ușoare precum aquagym sau aquayoga, puteți arde în medie între 200 - 300 calorii într-o oră. În cazul activităților acvatice mai dinamice, precum aquafitness, aquatrampoline, aquarunning și aquabike, puteți arde între 400 - 600 calorii în medie, după 1h de activitate sportivă.

Dacă doriți să pierdeți în greutate, este important să fiți atente la 3 parametri care vă ajută să ardeți și mai multe calorii:

- frecvența practicării activităților acvatice: între 2-3 ședințe/ săptămână pentru a vă menține o activitate consecventă și a vă obișnui inima cu acest tip de efort.

- rapiditatea executării mișcărilor: păstrați un ritm susținut și consecvent

- temperatura apei: alegeți să practicați aceste activități în piscine cu apă mai rece. Astfel, corpul va arde mai multe calorii pentru a menține nivelul căldurii corporale.

VĂ TONIFIAȚI CORPUL ȘI VĂ ÎMBUNĂTĂȚIȚI CONDIȚIA FIZICĂ



În funcție de activitatea acvatică aleasă, rezistența apei vă permite să vă lucrați anduranța și să vă tonifiați toate grupele de mușchi.

SCĂPAȚI DE SENZAȚIA DE PICIOARE GRELE




Presiunea apei exercitată asupra corpului stimulează circulația sangvină și îmbunătățește returul venos.

După practicarea acestor activități acvatice vă veți simți picioarele mai ușoare.

LUPTAȚI ÎMPOTRIVA CELULITEI ȘI A PIELII CU ASPECT DE COAJĂ DE PORTOCALĂ



Mișcările dinamice și rapide favorizează eliminarea toxinelor în apă, contribuie la îmbunătățirea drenării limfatice și masează țesuturile pentru a reduce celulita.

Așadar, acestea reprezintă o metodă plăcută și relaxantă pentru a lupta împotriva pielii cu aspect de coajă de portocală.

VĂ DEZVOLTĂ FLEXIBILITATEA, PENTRU ÎMBUNĂTĂȚIREA MOBILITĂȚII FIZICE


Indiferent de activitatea sportivă acvatică, faptul că aceasta se practică în apă vă permite să realizați mișcări mai ample și să vă lucrați/îmbunătățiți flexibilitatea articulațiilor.

Puteți executa mișcări dificil de realizat la sol, grație forței arhimedice.

PUNEȚI CAPĂT DURERILOR MUSCULARE DUPĂ SPORT

Practicarea de aquafitness este mai puțin traumatizantă pentru corp și accentuează efortul fizic. Practicați sport fără niciun risc, indiferent de condiția voastră fizică sau de vârstă.

Apa generează un efect de hidromasaj pe piele și vă masează corpul, grație mișcărilor lente și mai flexibile.

LIMITEAZĂ TRANSPIRAȚIA ȘI VĂ SIMȚIȚI ÎNCREZĂTOARE ÎN TIMPUL PRACTICĂRII ACTIVITĂȚII FIZICE



Când practicați sport în apă, transpirați mai puțin. În mediul acvatic, temperatura corpului crește mai lent decât în timpul practicării sporturilor terestre.

Astfel, corpul vostru secretă mai puțină transpirație, pentru a menține mușchii la temperatura ambiantă și se deshidratează mai puțin în apă.

BENEFICIILE AQUAGYMULUI

DESCOPERĂ GAMA NOASTRĂ DE PRODUSE PENTRU AQUAGYM

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020