După vacanță, încerci să îți reiei activitatea sportivă.  Iată câteva sfaturi pentru a duce la capăt această provocare cu succes!

ALEARGĂ ÎN MOD CONSECVENT!

Organizează-ți săptămânile în așa fel încât să dedici anumite intervale orare dedicate antrenamentului. Consecvența antrenamentelor este obligatorie pentru a construi bazele solide unei progresii eficace și constante.

Pune la punct un plan strict de antrenament și programează un minimum de 3 sesiuni pe săptâmână pentru a vedea un progres adevărat și antrenamente variante, care necesită un efort variat pentru început. Pentru o alergare de rezistență, trebuie să poți respira normal fără să gâfâi.

Este esențial să alergi în fiecare săptămână, de câteva ori, fără a amâna antrenamentul. Dacă îți lipsește motivația, urmează sfaturile noastre!

ASCULTĂ-ȚI CORPUL!

Pentru a reîncepe alergarea, este recomandat să consulți medicul pentru a te asigura că totul e în regulă înainte de reluarea activității.  Vei putea îndepărta orice urmă de îndoială cu privire la starea ta de sănătate. Ascultă-ți corpul, este cel mai important. Nu insista atunci când simțiți că nu mai poți, nu vei face altceva decât să înrăutățești situația. În acest caz, consultă un medic specialist în traumatologie sportivă.

Nu încercați să îți depășești limitele, dacă nu ai antrenament. Alergarea este un sport în care primează consecvența. Vei progresa alergând în propriul ritm de 3 ori pe săptămână, timp de 40 de minute, și nu o singură dată pe săptămână timp de 1h30.

AI ÎNCREDERE ÎN PROPRIILE FORȚE

Alergarea este un sport pentru toate nivelurile. Fiecare sportiv va progresa în propriul ritm. Nu îți pierde încrederea chiar dacă alergi mai încet. Poate veți avea momente în care te vei simți intimidat de alergătorii mai experimentați, dar amintește-ți că alergi pentru a te simți bine. Profită din plin de numeroasele beneficii pe care ți le oferă acest sport.

ALERGARE ÎN GRUP – UN PLUS MOTIVAȚIE!

De ce să practicăm un sport individual în grup? Pentru simplu fapt că alergarea în grup este mult mai motivantă!

Fiind membru al unui club sau al unei asociații, te vei bucura de un antrenament bine stabilit. Întâlnirile sunt fixate în fiecare săptămână, ceea ce este ideal pentru a evita lipsa de motivație atunci când vremea se răcește.
Antrenamentul în grup poate genera și un spirit de competiție sănătos. Este o cale excelentă să întâlnești oameni noi,cu aceleași interese, și să îți faci noi prieteni.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020