1/ ALEARGĂ PE RĂCOARE

Alege ora potrivită de alergat, fie dimineața devreme, fie seara.

Îți recomandăm să optezi pentru alergarea de dimineață, pentru a te bucura de energie toată ziua. Alergarea de seară ți-ar putea tulbura somnul.

 

2/ HIDRATEAZĂ-TE BINE ÎNAINTE ȘI ÎN TIMPUL ALERGĂRII

Înainte de a pleca la alergat, încearcă să te hidratezi.  Este recomandat să ai apă sau băutură izotonică  la tine.

Băutura o poți transporta  în mână sau în centura prevăzută cu suport pentru sticlă. De asemenea, poți să-ți faci traseul de alergare în așa fel încât să treci pe lângă locuri unde știi că te poți hidrata.

După ce-ți închei antrenamentul de alergare pe caldură, e important să continui să te hidratezi corespunzător.

 

    

 

 

 

 

 

3/ ALEGE ȘAPCA POTRIVITĂ

O șapcă confortabilă, foarte ușoră, dintr-un material respirant este varianta cea mai potrivită. Dacă te ajută stropește-te periodic cu puțină apă pe cap în timp ce alergi. Poți opta și pentru o vizieră.

 

 

4/ ALEGE ÎMBRĂCĂMINTEA POTRIVITĂ

Poartă îmbrăcăminte deschisă la culoare și cu protecție UV,  care te va proteja de căldură mai bine decât cea închisă la culoare.

Evită hainele din bumbac , care absorb transpirația. În schimb, alege materialele sintetice, foarte bine ventilate, lejere care ajută la evacuarea traspirației, și care evită apariția iritațiilor.

 

5/ RUCSACUL DE HIDRATARE

Capacitatea, confortul și hidratarea sunt unele dintre cele mai importante caracteristici ale ruscacului pentru hidratare în timpul alergării.

Indiferent dacă participi la maraton la maraton sau doar alergi în parc, este important să alegi un rucsac de hidratare care se potrivește cel mai bine nevoilor tale.

Pentru cei care au nevoie să transporte o cantitate mai  mică de lichid, cel mai potrivit este rucsacul de 2 litri. Cu toate acestea, dacă de obicei ai nevoie de multe lichide, batoane energizante, telefon, un rucsac de 5 litri ar fi alegerea cea mai potrivită.

 
Alege ora potrivită de alergat, fie dimineața devreme, fie seara.
Îți recomandăm să optezi pentru varianta de dimineața, pentru că te vei bucura de energie toată ziua, pe când alergarea de seară s-ar putea să-ți tulbure somnul.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 4,00 din 5)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*