Recuperarea este o etapă esenţială care începe imediat după antrenament. Deşi de multe ori îl treci cu vederea, este un aspect important al performanţei atletice. Automasajul este simplu şi foarte eficient. Poate fi cu uşurinţă inclus  în programul de recuperare. Descoperă răspunsurile la întrebările legate de această tehnică.

 

1. CARE SUNT EFECTELE SPORTULUI ASUPRA SĂNĂTĂŢII?

În timpul exerciţiului fizic, corpul sportivului suferă o tulburare a echilibrului intern chiar după  terminarea sesiunii de antrenament:  leziuni musculare,  creşterea temperaturii corpului, perturbarea compoziţiei sanguine, deshidratarea şi pierderea de substanţe nutritive, acumularea de acid lactic, lipsa oxigenului, etc.

Prin urmare, este esenţial să te recuperezi corespunzător pentru a progresa în viitoarele antrenamente.

 

2. CARE SUNT BENEFICIILE AUTOMASAJULUI ?

• Acționează direct asupra fibrelor musculare deteriorate. Elimină toxinele acumulate în timpul efortului.
• Reduce noduri musculare, aşa numitele „puncte de declanșare“.
• Reduce starea oboseală şi oferă o senzaţie de bine şi o recuperare musculară imediată.

 

3. CÂND AI NEVOIE DE AUTOMASAJ?

 

Nu imediat după efort. Este recomandat să aştepţi câteva zeci de minute pentru ca temperatura corpului să fie optimă. Este foarte important să te hidratezi, hrăneşti şi să să elimi toxinele produse în timpul exerciţiului fizic.

4. PE CE ZONE ALE CORPULUI ŞI CU CE ACCESORII?

Există mai multe accesorii de automasaj care se poate adapta în funcţie de zona pe care vrei să o masezi:

 

  • Bila de masaj :mică şi flexibilă, aceasta este ideală pentru a calma tensiunea şi a stimula circulaţia sanguină. O poţi utiliza pentru durerea cervicaleă, pectorali, gât, picioare, etc.
  • ROLLER Masaj sau  FOAM ROLLER :  Deşi este mai puţin plăcut la început, acesta este recomandat sportivilor care doresc un masaj pentru muşchii tricepsului, muşchii fesieri, muşchii cvadricepsului etc.
  •  STICK MASAJ  :  Băţul de masaj este cel mai simplu mod pentru a începe automasajul, este mai uşor de controlat şi mai puţin dureros decât rola de masaj. Acesta este recomandat pentru muşchii tricepsului, tibie, muşchiul cvadriceps, etc.

 

Recuperarea este o etapă esenţială care începe imediat după antrenament. Deşi de multe ori îl treci cu vederea, este un aspect important al performanţei atletice. Automasajul este simplu şi foarte eficient. Poate fi cu uşurinţă inclus în programul de recuperare. Descoperă răspunsurile la întrebările legate de această tehnică.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*