Vara și vacanțele sunt o adevărată sursă de motivație pentru a profita din plin de mersul sportiv. Pentru unii, această perioadă este ideală pentru a reîncepe activitatea fizică, însă,  nu uita să acorzi atenția necesară sesiunilor tale de mers sportiv pentru a te bucura din plin de antrenamentul tău!

ALEGE MOMENTUL POTRIVIT AL ZILEI

Evită să mergi atunci când soarele este puternic, între orele 12 și 15. Transpirația nu te va ajuta în pierderea kilogramelor!

Atunci când transpiri, corpul tău  evacuează apă pentru a menține temperatura internă, iar pe vreme călduroasă,  riști să te deshidratezi.

Este  cel mai bine să te antrenezi  dimineața sau după-amiaza spre seară. Medicul sportiv Charles Aisenberg nu te sfătuiește să te antrenezi seara târziu, << pentru a nu perturba ciclul somnului>>.

 

HIDRATEAZĂ-TE CHIAR DACĂ NU ÎȚI ESTE SETE

În timpul sesiunilor de mers rapid pe timp de vară, corpul tău elimină mai multă apă decât de obicei.  De aceea, este obligatoriu să te hidratezi constant. Este important să acorzi o atenție sporită hidratării, înainte, în timpul și după antrenament. Secretul este să bei cât mai des înghițituri mici.

Poți bea apă sau o băutură energică după 45 de minute de antrenament.

Pentru a compensa pierderile de  minerale cauzate de transpirație,  poți adăuga băuturii tale 1-2 vârfuri de sare, sau poți alterna cu o băutură bogată în săruri minerale ( apă minerală de exemplu).

 

 

REGLEZĂ-ȚI ANTRENAMENTUL! ÎNCEPE MAI ÎNCET DECÂT DE OBICEI

Atunci când temperaturile cresc, un efort fizic este mai greu de depus. Începe încet, pentru a te încălzi și apoi obișnuiește corpul cu căldură în timpul efortului.

Dacă ești un sportiv vechi și vrei să profiți de vară, Charles Aisenberg te sfătuiește să începi încet sesiunea ta de alergare, fără a te gândi că ai mai făcut sport înainte. Important este să îți fixezi un obiectiv realizabil fără a îți pierde entuziasmul!

 

ASCULTĂ DE PROPRIUL TĂU CORP

Greața, durerile de cap sau crampele sunt semne la care trebuie să fii foarte atent. Sunt semne care arată deshidratarea. Dacă ai aceste simptome, bea cât mai multă apă pentru a te hidrata.

Atunci când este foarte cald, este necesar să îți cunoști limitele și să rămâi atent la frecvența cardiacă, cel mai bun indicator pentru a fi în formă!

Atunci când îți planifici sesiunea de mers sportiv pe timpul verii, este necesar să îți alegi echipamentul potrivit pentru a profita la maximum de beneficiile acestui sport în plină vară!
Vara și vacanțele sunt o adevărată sursă de motivație pentru a profita din plin de mersul sportiv. Pentru unii, această perioadă este ideală pentru a reîncepe activitatea fizică, însă, nu uita să acorzi atenția necesară sesiunilor tale de mers sportiv pentru a te bucura din plin de antrenamentul tău!

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Încarc...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

Articole recomandate

EXERCITII CARDIO ⋆ PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Nov 5, 2020
EXERCITII ABDOMEN ⋆ ANTRENAMENTE PENTRU ACASA
By Decathlon  /  Ultima actualizare: May 6, 2020
PILATES – DESCOPERIȚI BENEFICIILE ACESTUI SPORT
By Decathlon  /  Ultima actualizare: Mar 10, 2020