fbpx

4 PLANURI PENTRU O VACANŢĂ REUŞITĂ CU ACCENTUL PE SPORT

În vacanță, ritmul este schimbat, uneori în detrimentul unei forme fizice bune. Domyos vă oferă sfaturi și trucuri pentru a vă pregăti fizic pentru o vacanță sportive de success.

Indiferent dacă plecați sau nu, vacanțele reprezintă o oportunitate de a renunța la balast în ceea ce privește dietă, ritmul somnului și sportul. Pentru a nu pierde tonusul și pentru a va păstra în formă, Domyos vă invită să urmăți sfaturile sale …

Planul # 1: Urmăriți cursuri gratuite de fitness
Ce-ar fi dacă Domyos ar fi și aliatul portofelului dumneavoastră? Mulțumită Domyos live, puteți urmări, de acasă, cursuri de fitness gratuite și foarte variate: pilates, body, light,body jump,fit yoga, există ceva pentru toate gusturile și toate nivelurile. Conectați-vă la homesos.fr/live pentru a vă bucură de sesiuni live de la Domyos Club din Marcq en Barœul (Nord). Un program vă stă la dispoziție cu intervale foarte ample de la 7am la 9:20 pm și de luni până duminică. Testarea Domyos live reprezintă adoptarea unui ritm liber și, prin urmare,propice vacanței, mențînând în același timp formă corpului!

Planul bun # 2: Adaptați programul dumneavostră de antrenament pentru vacanța
În vacanță ne odihnim corpul și mintea. Cu toate acestea, practicarea unei activități fizice vă permite să rămâneți în formă și să stimulați creierul. Reduceți intensitatea antrenamentelor obișnuite prin stabilirea de noi obiective. Suprasolicitarea ritmului de antrenament poate să va demotiveze dacă nu va puteți ține de el. În schimb, puneți accentul pe mersul pe jos și ciclism că și activități mai ușoare pentru partea corpului inferior. Dacă stăți în oraș, mergeți în parcuri pentru a practică fitness urban (știați că o bancă simplă este un accesoriu pentru a lucra la brațe, abdomen și muschii fesieri. Trucul este să segmentati activitățile: câteva minute de alergare rapidă, apoi o plimbare, câteva flotari lângă piscină și câteva întinderi, puțînă relaxare în șezlong și exerciții pentru picioare! Secretul unei vacanțe sportive de succes este, de asemenea, să va treziți mai devreme pentru a evita căldura în timpul exercițiilor și mai ales pentru a va ascultă corpul!

PLANUL GOOD # 3: ACCESORIUL INDISPENSIBIL DE FITNESS POENTRU O VACANȚĂ SPORTIVĂ REUȘITĂ

Având un accesoriu de fitness pe timpul vacanței este o motivație bună. Încearcati-l înainte pentru a va familiariza cu el. Dacă plecați, cele mai multe accesorii nu sunt foarte voluminoase și amestecate. Atât de simplă încât tindem să uităm de ea , coarda de sărituri este un accesoriu pentru un antrenament cardio foarte complet. 15 minute pe zi sunt suficiente pentru a obține rezultate: o formă mai bună, o rezistență bună și, în special, mai puține kilograme!

În ceea ce privește formarea în greutate, vă sfătuim să împachetați câștigul push-up pentru învelișul abdominal și lucrul cu brațul. În cele din urmă pentru întinderea sesiunilor, gândiți-vă la elastiband. Ușor de împachetat în valiză, este ideal pentru tonifierea întregului corp și întinderea musculară fără dureri.

BENEFICIILE CORZII DE SĂRIT

PLANUL 4: ALIMENTAȚIA REUȘITĂ A VACANȚEI NOASTRE

Este adesea dificil să rezistăm tentațiilor alimentare și meselor dese, în jurul băuturilor alcoolice * (hipercaloric, alternati cu două pahare mari de apă pentru un pahar de alcool), esențiale unei vacanțe de succes. Pentru a face o dietă scurtă și brutală înainte de svacanta este interzis deoarece veți recupera kilogramele la fel de repede. Cu toate acestea, nimic nu va împiedică să va planificați vacanță făcând o dietă sănătoasă și echilibrată. Schimbați arahidele pe roșiile cherry și alegeți fructe de sezon, suculente și dulci. Nu uitați să mâncați bine la micul dejun, beți ceai și suc de fructe, deoarece un mic dejun consistent este garantat că nu veți mai ronțăi ceva după **.

Pentru că vacanță dvs. sportivă să aibă succes, corpul trebuie să se odihnească rămanand activ în același timp, iar mintea dvs. trebuie să se simtă liberă de orice restricții. Totul este în cele din urmă o chestiune de moderație și dozare a exercițiilor pentru a se bucură de această vacanță!

* Abuzul de alcool este periculos pentru sănătatea, consumați cu moderație

** Pentru sănătatea dumneavoastră, evitați să mâncați alinement cu prea multă grăsime, prea dulci, prea sărate

Descoperiți alegerea noastră de sfaturi

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...