În bras, tehnica mișcării picioarelor ocupă un loc important. Miza constă în a te propulsa împingând foarte tare apa, evitând să te înfrânezi atunci când ridici picioarele pentru a realiza mișcarea.

Înotătorii care depărtează prea mult genunchii în faza de retur a picioarelor se înfrânează foarte mult. În consecință, viteza câștigată în timpul propulsiei este diminuată.

Iată un exercițiu ușor care să te ajute să lucrezi corect acest aspect al tehnicii brasului:

Poziționează-te pe spate, ținând placa de înot la capătul brațelor, la suprafață

Placa trebuie să îți acopere genunchii

Ridică picioarele pentru executarea normală a mișcării, aducând genunchii sub placă

Urmărește senzația de contact cu placa pentru a te asigura că execuți mișcarea corect

Împinge apoi apa cu picioarele pentru a te propulsa

Apoi întoarce-te pe burtă pentru a reproduce această tehnică prin mișcări complete de înot

Miza constă în a te propulsa împingând foarte tare apa, evitând să te înfrânezi atunci când ridici picioarele pentru a realiza mișcarea.

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

 
Modalități de plată
NE GĂSIȚI PE