Exercițiile pe bicicleta eliptică reprezintă o activitate fără impact care asigură arderea caloriilor, dezvoltarea rezistenței și tonifierea întregului corp. Pentru a alege modelul care ți se potrivește cel mai bine, urmează ghidul!

Pentru antrenamente mai eficiente, te sfătuiesc să te orientezi către o bicicletă eliptică cu o amplitudine mare de pedala
FRECVENȚA UTILIZĂRII,FLUIDITATEA PEDALAJULUI,COACHING,REGLAJUL,MANEVRABILITATE
PENTRU UTILIZARE OCAZIONALĂ
Pentru a îți relua activitatea sportivă sau pentru a te menține în formă, optează pentru o bicicletă eliptică care dispune de reglaje manuale și programe simple care îți vor furniza indicatori de bază, esențiali pentru nivel începător. Ușor de utilizat, aceste modele sunt adaptate unui antrenament ocazional.
PENTRU UTILIZARE CONSECVENTĂ
Pentru pierdere în greutate sau tonifiere, te sfătuim să optezi pentru un model care dispune de programe variate, care să te motiveze. Aceste modele îți asigură antrenamente pentru utilizare consecventă.
PENTRU UTILIZARE INTENSIVĂ
În cele din urmă, pentru a îți dezvolta rezistența și performanțele, alege un model mai solid. Concepute pentru utilizare intensivă, aceste modele propun o asistență mai intensivă a practicii, prin programe și mai variate, prin urmărirea frecvenței cardiace și programe de coaching.,Un pedalaj confortabil reprezintă, în primul rând, o pedalare fără întreruperi. Greutatea roții de inerție este unul din elementele principale ale acestei fluidizări, motiv pentru care, pentru confort articular mai bun, te sfătuim să alegi un model al cărei roți să aibă o greutate de minimum 3 kg. Cu cât greutatea este mai mare, cu atât vei pedala mai confortabil, mai ales dacă te antrenezi în mod regulat. Încearcă diferite modele pentru a alege confortul la pedalaj care ți se potrivește.,În funcție de bicicleta eliptică, sunt disponibile diferite niveluri de asistare a practicii:
– Indicatorii de bază prezenți pe toate bicicletele eliptice îți vor oferi informații utile pentru nivel începător: viteză, distanță parcursă, timp de practicare, media caloriilor arse, etc.
– Programele de antrenament (precum pierderea caloriilor, dezvoltarea performanțelor,etc.) – mai mult sau mai puțin numeroase – dar și urmărirea frecvenței cardiace, vor fi interesante pentru varierea sesiunilor, măsurarea și dezvoltarea performanțelor. Pentru obținerea frecvenței cardiace cu un maximum de precizie, este mai bine să privilegiezi modelele furnizate cu centură cardiacă.
– Aplicațiile compatibile cu unele biciclete eliptice îți vor permite să ai un antrenament personalizat, în funcție de propriile tale capacități fizice și obiective sportive. Vei beneficia de un adevărat coaching la domiciliu !,Pentru unele modele de biciclete eliptice, înălțimea ghidonului și cea a pedalelor sunt reglabile. Studiază acest criteriu de confort, acest avantaj care asigură o adaptare mai bună la morfologia ta.,Pentru depozitarea ușoară în casă a bicicletei eliptice, unele modele dispun de roți. Astfel, îți poți deplasa aparatul după cum dorești.
https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/be-active-men-aw16-tshirt-short8366133cc8313118cctci_scene_a01.jpg2000_2000xarxps_square_2000.jpg460_460xoxar.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/32-6.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/33-6.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/34-2.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/35-1.jpg

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (1 voturi, medie: 4,00 din 5)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*

 
Modalități de plată
NE GĂSIȚI PE