Bicicleta de apartament asigură arderea caloriilor, îmbunătățirea rezistenței și tonifierea părții inferioare a corpului. Pentru a alege modelul care ți se potrivește cel mai bine, urmează ghidul!

Este important ca înălțimea șeii să fie reglată bine, pentru a se asigura o poziție bună de pedalare.
FRECVENȚA UTILIZĂRII,FLUIDITATEA PEDALAJULUI,COACHING,CONFORT,MANEVRABILITATE
PENTRU UTILIZARE OCAZIONALĂ
Pentru a îți relua activitatea sportivă sau pentru a te menține în formă, optează pentru o bicicletă care dispune de reglaje manuale și programe simple care îți vor furniza indicatori de bază, esențiali pentru nivel începător. Ușor de utilizat, aceste modele vor fi adaptate unui antrenament ocazional.
PENTRU UTILIZARE CONSECVENTĂ
Pentru pierdere în greutate sau tonifiere, te sfătuim să optezi pentru un model ce dispune de programe variate, care să te motiveze. Aceste modele îți vor permite să te antrenezi mai des. Ele privilegiază confortul în timpul practicării și confortul poziției șezut, asigură utilizare ușoară la nivelul picioarelor la urcare, dar și adaptare morfologică datorită diferitelor reglaje.
PENTRU UTILIZARE INTENSIVĂ
Dacă dorești să îți dezvolți performanțele, alege un model mai solid. Concepute pentru utilizare intensivă, aceste modele propun o asistență mai intensivă a practicii, prin programe și mai variate, prin urmărirea frecvenței cardiace și programe de coaching.,Un pedalaj confortabil reprezintă, în primul rând, o pedalare fără întreruperi. Greutatea roții de inerție este unul din elementele principale ale acestei fluidizări, motiv pentru care, pentru confort articular mai bun, te sfătuim să alegi un model al cărei roți să aibă o greutate de minimum 3 kg. Cu cât greutatea este mai mare, cu atât vei pedala mai confortabil, mai ales dacă te antrenezi în mod regulat. Încearcă diferite modele pentru a alege confortul de pedalaj care ți se potrivește.,În funcție de bicicleta de apartament, sunt disponibile diferite niveluri de asistare a practicii:
– Indicatorii de bază prezenți pe toate bicicletele eliptice îți vor oferi informații utile pentru nivel începător: viteză, distanță parcursă, timp de practicare, media caloriilor arse, etc.
– Programul de antrenament (precum pierderea caloriilor, dezvoltarea performanțelor,etc.) – mai mult sau mai puțin numeroase – și urmărirea frecvenței cardiace, vor fi interesante pentru varierea sesiunilor și măsurarea și dezvoltarea performanțelor. Pentru obținerea frecvenței cardiace cu un maximum de precizie, este mai bine să privilegiezi modelele furnizate cu centură cardiacă.
– Aplicațiile compatibile cu unele biciclete eliptice își vor permite să ai un antrenament personalizat, în funcție de propriile tale capacități fizice și obiective sportive. Vei beneficia de un adevărat coaching la domiciliu!,Pe anumite modele de biciclete de apartament, înălțimea ghidonului este reglabilă, în plus față de cea a șeii. Acest criteriu de confort este un avantaj care asigură o poziție mai bună în timpul antrenamentelor. Asigură adaptare mai bună la morfologia ta.,Pentru depozitarea ușoară în casă, a bicicletei eliptice, unele modele dispun de roți. Astfel, îți poți deplasa aparatul după cum dorești.
https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/CUM-SĂ-ALEGI-O-BICICLETĂ-ELIPTICĂ-image.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/22-8.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/23-6.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/24-1.jpg,https://sfaturi.decathlon.ro/wp-content/uploads/2017/01/25.jpg

Cât de mult ți-a plăcut articolul nostru?

1 stea2 stele3 stele4 stele5 stele (Nu există încă evaluări)
Se încarcă...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*